מכירה בית חוה, Szeged, Csongrád, הונגריה, Szerb u. 116

מכירה - Cod. 19058

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 400 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 2

סגד-Szőreg Mansion

בימים ההם לעורר בית ומעמד אגף בבניין ביער אלונים סגור 15.000 מ"ר נבנו בשינה 2003. יש אחוזה לא השכן קרוב: המקום מוקף מכל העבר ביערות וירוקים שבו צבאים, ארנבות הם מבקרים תכופים. מהרחוב מחוץ לכפר העשיר וביתי שסופח לעיר בשנתי השישים סניפי כביש שירות לאחוזה. לאורך כביש השירות של 600 מטרים אשר פועל ביער מהכפר לאחוזה רק ניתן למצוא סוג דומה אחד של בניין. למרות שהסביבה של האחוזה היא רומנטית במיוחד, הוא ממוקם רק 7 קילומטר מהכיכר המרכזית של סגד.

Floorspace של הבניין הראשי הוא 150 מ"ר, ועליית הגג הוא 90 מ"ר. המבנה של הבניין הוא POROTHERM ניתן למצוא שבבידוד חום 5 סנטימטר המכוסה על ידי קיר להקים מלבנים "székesfehérvári". כך הקיר (מה שנקרא כריך הקיר) הוא כמעט 50 סנטימטרים עובי, אשר יעילות בידוד חום היא גבוהה מאוד. לכן בימי חורף הבית הוא נחמד וחם, ואילו בקיץ בחום הלוהט היא מחזיקה באותה הטמפרטורה בלי מזגן. עצי 23 מטרים גבוהים עם foliages הענק עומדים בסמוך לבית, ולכן החום-להקל על הלהט של הקיץ.

במרכז השטח הרצפה עומד 32 מ"ר, דרום מוצב בסלון עם חלונות ענקיים נותנים ב -3 רבעונים. בסלון תמיד בהיר ואלגנטי מקום אש מבטיח את החמימות של לילות החורף ומספק טמפרטורה נוחה בימים הסתווי קרים יותר, כאשר הדוד המרכז אינו מוגדר עדיין. (עונת החימום נמשכת מאוקטובר עד חודשי אפריל)

התפיסה הפתוחה מספקת כניסה חופשיה מהסלון למחקר ולמסעדה. המחקר הוא מוצב מזרח. שני החלונות הענקיים שלה לתת לאור השמש לחדר כל היום. אחד מקירות החדר הוא בגודל של ארון ספרים ייחודיים מובנה אשר חולל ולהוביל זכוכית דלתות במראה מושלמת ברמה הגבוהה של הבניין כולו. במחקר ניתן למצוא תנור אריחי שנהב, שנובע חם בבקרים.

הסועד הוא 18 מ"ר. רוב הקירות מהדרום וממערב הוא מזוגג, כך שניתן תהיה העריצו את השקיעות מכאן גם כן. אותו דבר כמו מרפסת שאפשר לגשת אל מהמסעדה או בסלון דרך דלתות כפולות. מטבח הגודל של 17 המ"ר עם התנור העתיק שלו נותן על הסועד. זה מלא ממוכן, כך הכנת ארוחת הערב או ארוחת הצהריים היא באמת שמחה כאן. תא מ"ר 6 שייך למטבח. החלון הדרומי שלה מבטיח אקלים מושלם להחזקה של המזונות.

בניתן למצוא floorspace חדר אמבטיה (10 מ"ר - עם אמבטיה מברזל יצוקה), מלתחת נעליים, חדר דוודים (מכונת כביסה, מייבש כוס).

למעלה מופרד מfloorspace, כך שהוא מספק שלווה לבני המשפחה, שרוצים להירגע. למעלה ניתן לגשת על מדרגות רחבות, אשר מוארות על ידי עופרת זכוכית נפלאה. ניתן למצוא חדר שני ילדים באותו מקום של מזרח הנה, חדר ארונות, חדר אמבטיה ענק לכל המשפחה (אמבטיה, ריהוט מקלחת-שני, ייחודי) וחדר להורים שדלת כפולה צרפתית נותנת במערב. יש ארון רב מובנה המספק הרבה מקום לאחסון.


סיכויים להתפתחויות: המחקר תוכנן במקור להיות שני חדרים מופרדים. הקטן יותר, של איזו דלת הייתה מול הדלת של חדר האמבטיה, זה יהיה מתאים לחדר פנוי עם האמבטיה.

בבית הקטן, שאפשר לגשת אל מהבניין הראשי דרך מעבר 3 מטרים, ניתן למצוא מוסך כפול עם מחזיק, בדיוק כפי שסעיף בריאות: jaccuzy, סאונה, מקלחת, שירותים. בצד המערבי של הבניין הזה נותן מקום למטבח קיץ, שבו הגדול נבנה על תנור, והגריל עם turnspit מספק הזדמנות נהדרת להכנת צדדים. יש אח דלת החוצה, כמו גם לטיגון ובישול.

מאז במקום כזה בהחלט צריכים כלבים, חדרי האירוח הנוח שלהם מובטחים עם 3 מלונה מקורה ובית קטן עם 2 מקומות מופרדים.

שירותים ציבוריים: חשמל, מים, גז, טלפון, אינטרנט, טלוויזיה; יש 2 משאבות להשקיה של הדשא מ"ר 2,500; ממשאבות אלה עובד מערכת ההשקיה האוטומטית.

הנדסה: סטוקר BAXI עם הדפסה ברקע VIESMANN (250 ליטר), 3 הקיפו רדיאטורים, אשר מותנים על ידי תרמוסטט. בנוסף בחדרים הגדולים של floorspace ציור קיר-תרמוסטטים לשלוט הרדיאטורים; יש ציור קיר רדיאטורים למעלה. קולטי שמש, שמש-תאים ניתן להתקין על גג דרום C באותו מקום של האגף בבניין; חומר היישום הרלוונטי מוכן להגשה. Floorspace והקומה העליון של הבניין הראשי ממוזג.

ריצוף של אשור, קרמיקה ספרדית ואיטלקית, מוני אבן גיר מלוטשים, כיסוי whinstone. הריצוף של המעבר בין שני הבניינים והמרפסת נעשה על ידי לופט-לבנים, שנצלו מבית הרוס. הטרסות מוגבלות על ידי גדר ברזל יצוק. עמוד הפינה הוא ברזל יצוק, כמו גם. חלונות, התריסים ודלת הכניסה עשויה עץ אלון המוצקה הם joineries ייחודי.

יש הזדמנות נהדרת לשמירה על סוסים! בסמוך לאחוזה יש 4 דונם ירוק, וניתן השתולל 40-50 דונם נוסף ירוק. ישנם 2 רכיבה בבית ספר במרחק של 1 קילומטר האזור.

חנות המכולת, בית המרקחת, סניף הדואר, גן הילדים ובית הספר הקרובים ביותר נמצאים במרחק של 1.5 קילומטר. יש מחזור מסלול באזור. תחנת דלק ממוקמת במרחק 2 קילומטר מהאחוזה.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004314245263

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB