מכירה בית, Csillaghegy, Óbuda, הונגריה, 1038 Budapest, Mező u.21.

מכירה - Cod. 31282

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 310 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 1

דירה למכירה ישירה מן הבעלים!
 
בחלק הצפוני של בודפשט, בגבול של Csillaghegy-Békásmegyer-Ófalu, לרגלי ההר Róka, בסביבה שלווה אנו מציעים למכירה בית + קטגורי אחוזה משפחתית עם GEOMETRIC S, סולארי CELL. שטח של שני חדרים, חמישה חדרים שטח של יוקרה הוא 280m2, בתוספת בית הארחה 37 m2 עם אחסון, עם שטח 1200 m2
 
מאפייני הבית
הבית בן שתי הקומות נבנה בשנת 1996 (קומת קרקע ועוד מנסרד). הוא מוקף מרפסות מקורה, הגדול ביותר הוא של 55m2 אשר בקלות יכול להכיל את המשפחה ואת ידידות הצדדים. בפנים יש גג מוסך קטן יותר בנוסף יש מקום גדול שבו עד שלוש מכוניות ניתן להציב. בגינה יש מערכת השקייה אוטומטית אשר מרוויח את המים מבאר מונעת. יופיו של הגן המרווח הוא בריכת דגים עמוקה באורך של 160 ס"מ, שרוחבה עומד בריגדה קטנה בכיוון בית ההארחה. יש שם גריל גינה, אבל בריכת שחייה גדולה יותר בקלות ניתן להגדיר. בחצר הקדמית הוקם גן מטבח קטן יותר, שבו ניתן לטפח את כל הירקות במטבח.
בקומת הקרקע יש סלון, חדר שינה ומטבח גדול בסגנון אמריקאי עם מכונות עדכניות, חדר אמבטיה מקלחת ושירותים עם מתקן שטיפת ידיים. החלל מתחת לגרם המדרגות משמש לאחסון. מן הסלון ניתן לגשת אל המרפסת הגדולה ואל הגן. בחנות הגג ניתן למצוא שני חדרים גדולים יותר, חדר ארונות, חדר אמבטיה עם אמבט פינת ישיבה ושירותים נפרדים. בית ההארחה מתפקד כשטח קטן נפרד עם שטח אחסון משלו.

פרמטרים טכניים
הבית במצב מעולה, תחת תחזוקה מתמשכת. האחוזה שופצה בפעם האחרונה ב -2016, עם הגדלת המרפסת האחורית, והחלונות של החנות העליונה הוחלפו בחלונות מסגרת עץ, והם מכוסים בנייר תרמו ישראלי יעיל ביותר, והגג מבודד עם וודיבר 20 ס"מ. אספקת החשמל של הבית מכוסה על ידי מערכת תא סולארית 5KW (חימום גיאוגרפי / קירור, ולכן צריכת החשמל היומיומית היא ללא תשלום!)
עם קצת מאמץ קטין אספקת המים גם יכול להיות מסופק מן הבאר של הבית.
על החנות העליונה ולכן אין צורך מכשיר קירור נפרד בקיץ. בנוסף, המסגרת של מערכת התא הסולארי גם הושלמה, רק אלמנטים התא צריך להיות מוכנס.

עלויות
האחוזה מסומנת עם קטגוריה + אשר בשל בידוד מושלם וניצול של אנרגיות חלופיות. החימום שלה הוא גיאומטרי אשר משלים עם אח בסלון עם קיר והתקרה מתקן חימום למעלה. חימום ואספקת מים חמים של בית הארחה מסופק על ידי מערכת סירקו, ולכן תחזוקה של האחוזה כמעט ללא הוצאות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB