מכירה בית, Kaposvar, Somogy, הונגריה, Somogysárd, Kossuth u. 44.

מכירה - Cod. 31444

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 7400 m²
  • חדרים: 3+1
  • רצפה: -

בית משפחה למכירה Somogysárd

בכפר קרוב לאגם בלטון, 50 ק"מ מן Somogysárdtól. קפוסבאר 19 ק"מ מאיתנו. מאוד תחבורה טובה, אוטובוסים הם כל טיסת שעה, זה 5 בלוקים מהבית לתחנת האוטובוס. הבית בצורת קובייה, בבית קומות הבסיס נבנה בסיס מתאים. פרוזדור לפתוח את המקום. מטבח, מזווה, בלופט, אסלה, אמבטיה, שני רחוב בחדר קדמי, אשר שטיחים.
1 סלון גדול 4M + 1 חלון בקיר פורטל. בהיר ניס, נוף פנורמי לכל הכיוונים. מסופק עם תרמוסטט מרכזי ירה גז.
הבתים מחוברים באמצעות מרפסת גג גדולה עם lakrésszel פוליאסטר ללא נחמה. (נפתר בנוחות מוחלטת גם כן), יש קונווקטורים כאן, אבל גם יכול לחול על חימום עץ מסורתי. 2 מכונית למוסך לשם. האסמים נמצאים בחצר מתחת, ובקתות לבעלי חיים.
7404 ננומטר במגרש, אבל בתחום הבקשה ניתן לשתף, שהינה 4000 ננומטר.
הבית הוא יפה, הנקודה הגבוהה ביותר של הרחוב, מנסה להצביע היא זו שבתמונה.
הקירות בטפט, אבל אני ממליץ טוהר ציור. המדינה מוכנה לזוז מייד, מרוהט או בלי. החצר, הגינה יכולה להפיק תועלת תחזוקה שוטפת, את (השדה; -kukorica הוא יצוק). סוגיית הקרקעות ניתן לשתף הסדר. החומות המטופחות, שוחזרו מוסדות ציבור באהבה. זה שווה צפייה! :) 6.500.000.-פורט
אנו שמחים להציג בונגלו השינה שלוש זה הנמצא בכפר הקטן Somogysárd. Somogysárd הוא רק 20 ק"מ הרחק קפוסבאר (שהיא גם עיר הבירה של המחוז מחוז) ו 50kms הרחק אגם בלטון.
הנכס הניחו על 100 מ"ר, יש בה שלושה חדרי שינה זוגיים, אזור הקבלה, סלון וחדר אמבטיה המשפחה, למלון יש גם בחדר זוגי נוסף עם מטבח עם מקום אחסון הצמוד לבניין הראשי. זה פוגע חלונות זכוכית כפולה, רעפים האמבטיה, שטיח על חדרי שינה חימום גז מרכזי. יש מעל 7400m2 קרקע / גן של השייך לדירה אשר ניתן להשתמש בהם כדי לשמור על סוסים או חיות אחרות. הוא מוצע מרוהט או לא מרוהט ואת המחיר המבוקש הוא 6,500,000 £.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB