מכירה וילה, Balaton, Veszprém, הונגריה, Pécsely

מכירה - Cod. 23027

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 310 m²
  • חדרים: 9
  • רצפה: 2

אני רוצה למכירת בית וקרקע הממוקמת בפרק הלאומי PlattenSee של האזור שנקרא Balatonfelvidék מדהימים, באגן של Pécsely.
אנא צפו בסרט כאן ב-YouTube!

הכפר הקטן ומקסים של Pécsely של 600 תושבים ממוקם על החוף הצפוני של אגם בלטון / PlattenSee בחלק התחתון של הכרמים היפים של Balatonfelvidék. Pécsely הוא 5 קילומטר מPlattenSee עצמו, ו10 קילומטר מBalatonfüred, צפונית לטיהאני.
על שטח של 813m2 אדמה יש 3 בניינים שתוכננו על ידי אדריכל אנדרה Szűcs, שהוא מומחה מוכר של מבנים אורגניים באזור Balatonfelvidék. הבית הראשי הוא חי בית 2 קומות של 310 מטרים רבועים. הבית תוכנן על פי סטנדרטים אסתטי גבוהים, באותו הזמן הוא מצויד בכל הנוחות המודרנית. חלק streetward של הבית היה במקור נפח החנות של הכפר במאה ה -19. על פי מסורות שבעל פה, שודד דרכי חולה המפורסם בשם Sobri יושקה גם הסוסים שלו shoed כאן. חוץ מהבית הראשי, הבניינים נוספים הבאים שייכים לנדל"ן: ברביקיו גינה והתחום חברתי, מטבח הקיץ, מרתף יינות עם כתם יין שתייה קטן והמבנה המרכזי השלישי הוא בית חנות לכלים וכלי רכב הפקדה של חקלאות . או רישום הוא אפשרות למכירת הקרקעות שכן, באיזה אזור הוא ברדיוס של 9 000 מ"ר (זה לא כולל רישום זה) יכול להיות ממוקם בניינים נוספים מלבד 3 הבניינים הקיימים, שכן קרקע העלילה surounded ידי 3 רחובות המספקים נגישות. הרכוש מסופק עם שירותים ציבוריים מלאים. הניקוז מחובר לשירותים ציבוריים המשותפים של כפר Pécsely. החשמל נערך מהרחוב הוא של 3 שלבים, המים והגז מקושרים. יש גם נהג גם בתוך הנדל"ן המספק אפשרויות השקיה כלכליות מאוד.
גודלו של הבניין הראשי, של בית המגורים הוא 310 מ"ר לניצול באופן מלא. מקומת הקרקע שלה 3 מדרגות מובילות לקומה 2. תכנית הקרקע שהוצגה מראה שיש 9 חדרים, 2 מטבחים, 3 חדרי אמבטיה, שירותים נפרדים ו2 אכסדרות. הבית נבנה אריח התקרדות המודרני המעוצב באופן חלקי עם כיסוי אבן של. התקרה היא תקרת מצולעים מסורתית: רצפת העץ של רצועת הקומות 2 מטילה על קורה עץ. מבנה גג העץ בוצע על ידי עבודת נגר מיוחדת והוא עשוי מעץ האורן של Borov. הגג מכוסה בקנים של האגם בלטון של 35 עובי סנטימטר. גג הסכך המסורתי שוחזר לאחרונה. על פני השטח הפנימיים של הגג יש מפגר מודרני חום הוכחה ולוח הגבס מכוסה בכיסוי ריד, זה נראה בתמונות. כיסוי הרצפה בחללי המגורים היא רצפת רצועת עץ, במסדרונות, בחדרי האמבטיה, בשירותים ועל המרפסת הוא אריחי רצפה כפריות עשויים קרמיקה. המים החמים מסופקים על ידי 2 דודי גז מסוג Vaillant, חימום הוא על ידי רדיאטורים. הכיריים ותנור האריחים העתיקים גם מתפקדים, הם יכולים לייצר חום בימי חורף קר מלבד האווירה הנעימה שהם מספקים. הריהוט הנוכחי של הבתים הוא גם למכירה, המחיר הוא משא ומתן. אני מקווה שעוררתי העניין שלך וגם תוכל לצפות בסרט על מקרקעין מורכבים זו,

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB