מכירה שלושה חדרי שינה, Budapest, בודפשט, הונגריה, 1111, Budapest, Gellért tér

מכירה - Cod. 32417

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 118 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

118 מ"ר, דירה משופצת לחלוטין למכירה בשדרה Bartók Béla, בכיכר Gellért, הממוקם בבניין היסטורי שנבנה בשנת 1905, אשר מצויד במעלית.
הכל בדירה נבנה מחדש לחלוטין, על פי עיצוב פנים- HVAC תוכניות, כולל רתמה חשמלית, חימום, קירור אוורור. את falt כולו מצויד רהיטים בהתאמה אישית וציוד מטבח באיכות פרמיה. במהלך השחזור, נקודת המפתח היתה לשמר את סגנון האדריכלות ולחדש את מה שאפשר מן הפנים המקורי, כמו מבנה החלונות, הפרטים העשירים של העבודת יד הם ייחודיים כל כך, שלא ניתן להעתיק.
בדירה בכל חדר יש משלה בטמפרטורה חימום בטמפרטורה בקר, את החיים ואת שלושת חדרי השינה יש מערכת מיזוג אוויר משלה מדי, וכל החלונות מצוידים תריסי אלומיניום ממונע.
הקדמה קצרה של האזור: מרחק הליכה קצר כל דבר ניתן להגיע, כי יש צורך לחיות או בידור, כמו חנויות מזון רבות, מסעדות רבות, בתי קפה, אל פלאזה, קו מטרו 4 חדש, Gellért Bath, חשמליות רבות ו אוטובוסים, האולם הגדול, אמנות gellies, Gellért היל, רחוב Váci, כל כך הרבה דברים שלא ניתן לספור .. שלה בלב העיר, בחלק היסטורי, אבל עדיין בקשר עם השטח הירוק.
הדירה היא לגמרי רהיטים ומוכן לזוז פנימה המחיר של זה אינו כולל את המחיר של רהיטים מותאמים אישית ואביזרים, אשר חייב להיות קנה עם הדירה עבור 45 000 EUR-.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB