מכירה בית חוה, Dombovar, Baranya, הונגריה, Petöfi utca 42

מכירה - Cod. 37460

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 4006 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

מכירה פרטית על ידי הבעלים! בית משופץ ויפה עם 4,000 מ"ר! מיד חינם ומוכן לאוסף! קרוב למקלחת התרמית Gunaras Dombóvár. יש שטח גדול של אדמת מרעה מטופחת, כמה בניינים יציבים, אסם גדול עם מוסך. הבית בנוי בשוובית עדיין באותו זמן על ידי הגרמנים, בכפר יש עדיין שוואבים הונגריים הונגריים וגם דוברי גרמנית רבים חיים כאן. עבור 34,500 € אנחנו מוכרים את הנכס שלנו. זה מחוץ לעיר Dombóvár קרוב מאוד, המקום יש תשתית טובה מאוד הבית הוא עדיין שקט מאוד ברחוב צדדי למבוי סתום, הטבע כאן הוא יפה הנה אוויר טוב מאוד.

בבית יש 90 מ"ר 2 חדרים, 1 חדר אמבטיה עם מקלחת ושירותים, מטבח גדול עם חדר אוכל, 2 חדרי אחסון. יש גם מרתף יין שבו בקיץ הוא מגניב מאוד. יש חזירים / עזים, לולים, סוסים / הרפת, אסם גדול עם מוסך. כל האורוות נמצאים במצב מוצק מוצק מאוד מוצק ועבה עם לבנים וכמובן הכל יבש ונקי. יש לך הרבה אחסון / אחסון וגם הרבה אפשרויות להרחיב את המבנים החיצוניים האחרים.
הגן מתוחזק היטב, יש מדשאה גדולה מאוד, הוא גם אידיאלי עבור קייטרינג עצמי וגם כדי לשמור על סוסים. הבית שופץ לחלוטין מן הליבה וגם יש גג חדש. הוא הגיע לרצפות חדשות לגמרי, הוא היה מרוצף מחדש, הותקנו חלונות פלסטיק חדשים, וחידשו גם את כל המתקנים החשמליים ואת צינורות המים. בבית הותקנה מערכת הסקה מרכזית חדשה, ובכל חדר הותקנו רדיאטורים חדשים, המערכת התמלאה על ידי מומחים עם נוזל לרדיאטור.

3 מרחצאות תרמיים נמצאים בסביבה הקרובה של הבית. אמבט תרמי המפורסם ביותר הוא ממש כאן Dombóvár. יש מסלולי הליכה יפים וכמה אגמי דיג. העיר היפה Kaposvár הוא גם לא רחוק מהבית.

הנכס יש מעל 4,000 מ"ר, הוא מתאים קייטרינג עצמי, כדי לשמור על בעלי חיים מכל סוג שהוא, כגון. כבשים או סוסים. אם אתה לא רוצה לטפל בעצמך את הנכס, אתה יכול גם לחכור אותו ואז אין לך מה לעשות. זה נכס למגורים, חצר ומבני משק, זה יכול להיות קנה מיד וללא תקופת המתנה. הגן עם שטח הדשא גדול לחלוטין הקרקע ולכן נגיש בקלות עבור קשישים וזה כל קל לנקות וקל לכסח עם מכסחת דשא.

העיירות הבאות נמצאים בבית: Dombóvár (עיר תרמית), Kaposvár, Pec (Fünfkirchen) הוא מתחת לבית. המרחצאות התרמיים, יגאל וטמאסי, נמצאים בקרבת מקום. המלון נמצא במרחק של כ -60 ק"מ משם.

Schwabenhaus שלנו הוא באזור של האוכלוסייה ההונגרית הגרמנית, שם הוא יפה מאוד, האקלים הוא היפה והחם ביותר בהונגריה, כאן הם רוב שעות השמש בהונגריה. יש אינטרנט מהיר וטלוויזיה גרמנית בעיר. השכנים מאוד ידידותיים, מועילים ושקטים!

בחורף, הבית שומר על החום היטב, שכן יש קירות עבים מאוד מוצק והוא מבודד היטב, הסקה מרכזית היא אנרגיה יעילה מאוד חסכוני. בקיץ חם זה נשאר מגניב בבית בגלל הקירות עבים, כך שאתה תמיד יש אקלים טוב מאוד בבית.

הנכס קרוב לעיר ויש כל מה שאתה יכול לבקש, מסעדות רבות, בתי ספר גרמניים ומרכזים חינוכיים, חנויות DIY כמו אובי. סופרמרקטים כגון לידל, אלדי, פני, ספאאר וכו 'במקום מטופח עצמו יש רופא, הכנסייה, תחנת הרכבת, חנויות וחנויות.

אנחנו גרמנים ובעלים, הבית חופשי וריק. הכל חדש, נקי מאוד ומיד חינם! הוא נמכר באופן פרטי וללא עמלה.

ברכישת עורך דין דובר גרמנית, כל ההעברות, המגעים לעובדים כגון שרתים וכו ', אנו שמחים לעזור.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB