מכירה בית, Vácrátót, Pest, הונגריה, József Attila utca

מכירה - Cod. 33165

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 40000 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

35 ק"מ מבודפשט, (הכביש המהיר M2) נגישים בקלות, הממוקם בלב הכפר ארגנו מתקנים ייחודיים, עם נדל"ן יוקרה וילה ענקית. ממוקם 40 000 M2 (4 דונם), גינה מטופחת ציורית, הבניין היה מוקף אגם קנים, מגרש משחקים לילדים, גן ירק, אורוות המרעה גם בסביבתה.
470 m2 ממוזגים, ארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה, kétkonyhás, סאונה, בריכת הידרו-מסאז 'במוסך עם שני בתי יוקרה עד כדי לשרת את הצרכים של האנשים שחיים שם. הבית נבנה עם חומרים באיכות גבוהה עבור 15 שנים. תקרות גבוהות, מטבח פתוח 60 m2 בסלון עם אווירה ידידותית כפרית אח. הסלון של 80 m2, מזרח מול פטיו מכוסה ג'קוזי שש-אדם שוכן. חדר השינה בקומת קרקע עם חדר ארונות וחדר רחצה נפתחה עם מגמות עכשוויות. למעלה פתחו דירה, חדרי שינה וחדרי אמבטיה נפרדות.
הבניין, סמוך אסם bokszos ארבעה סטנד-אנגלית, הטרקטור מיכל לאחסון צבע מקורה הזנה. השינוי הקטן האחרון יכול להיות מנוצל למטרות אחרות. שני מוסך נפרד עבור ארבע מכוניות להתאים.
הבית הוא 25 מטרים מן ההתחלה של משטח m2 המלאכותי, 5000, קני הסוף, מוקף עצים, על אגם עמוק 3-4 מטרים בממוצע, אשר ניטעו קרפיון זנדר. מים צלולים לרחצה, שחי והחלקה על קרח בחודשי החורף, הקפאה מאפשרת. עיצוב הנוי של אקולוגית הפרק וטפל שלמות אסתטית.
באופן קבוע שנצפו עופות מים נדירים יכול לדוג באגם, ואת הסוסים באורוות מאפשרים לך לשמור. גודלו של המבנה לא רק לשרת את הנוחות של מש', אבל המרה קטנה הופכת אפילו את חוות סוסי יצירה, רכיבת פנסיה אפשרית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB