מכירה וילה, Magyaralmás, Fejér, הונגריה, Fő utca

מכירה - Cod. 40226

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 137 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: laminatgolv, golvpl

וילה למכירה 1 ק"מ משקלקסהרוואר (Székesfehérvár)
בית בן שתי קומות למכירה במג'יראלמס, 1 ק"מ משקלקסר, עם 137 מ"ר נטו. בשנת 1986 הבית נבנה מלבנים (HB 38) עם נשימה אצילית של Terranova ואריחי גג ביטומן על גבי גג הצפחה. בקומת הקרקע יש את הסלון, המטבח עם החדר, חדר האוכל וחדר אמבטיה עם מקלחת, שירותים נפרדים עם כיור (שונה מתוכנית הרצפה), חדר הדוודים והמוסך. נכון לעכשיו, המוסך משמש כחדר תחביבים וחדר כביסה. מתחת למדרגות יש מחסן קטן וסגור. בקומה העליונה יש 2 חדרים מלאים ו -2 חדרים (חדרי שינה), וחדר רחצה עם שירותים. בחדרים יש ריצוף למינציה, במשטח השני אריחי רצפה. חלק מהרהיטים המותאמים לחדרי השינה (לא מובנים ישירות) - נכנס למחיר (ניתן לשלוח תמונה).
החימום מסופק על ידי דוד גז (ובנוסף יש דוד משותף). מים חמים מגיעים מהדוד. תריסי גלילה מאלומיניום על החלונות, רשתות יתושים, הצללות חיצוניות על אור הזוהר.
המגרש הוא 958 מ"ר. חצי האחורי של הגן הוא דשא ושורת ענבי שולחן, הגן הקדמי פרחוני, מאחורי הבית פטיו פחות פתוח מתחת לחץ גדול ודובדבן חמוץ. בחצר יש סככה לגינה של 25 מ"ר.
הווילה ניתנת להזזה / שימושית אך מומלץ לשפץ לפחות את חדרי האמבטיה והשירותים כמו גם את המוסך המקורה!
תחנת האוטובוס נמצאת 250 מטרים משם.
בכפר גרים כ -1,500 מהגרים שנמצאים קצת יותר מקילומטר משקספרהרוואר. בכפר גן / גן ילדים ובית ספר בן 6 כיתות, מגרש ספורט, ספרייה, בית כפר, מרכז בריאות עם רופאים כלליים ורופאי שיניים ובית מרקחת. יש גם חנות מכולת (בדומה ל- ICA קטנה יותר) ובימים מסוימים חנות בשר. שלוש פעמים בשבוע מגיעה מכונית מאפייה שמוכרת מוצרי מאפה טריים. בכפר מוצר ידוע מאוד: גבינה קשה במחיר בינלאומי (Práter) שניתן לרכוש t.e. מכלי רכב ניידים במכולת בכפר.
Székesfehérvár (המכונה אלבה רג'ה) היא העיר הגדולה ביותר של מועצת המחוז. אחת מבירות ברית הממלכה ההונגרית מימי הביניים (עיר המלכים) עם עיר עתיקה בעלת שם בינלאומי בארוק. אחת הערים המפותחות ביותר בהונגריה עם חיי ספורט ותרבות תוססים. https://turizmus.szekesfehervar.hu/start/index/lang/en
העיר ממוקמת בין בודפשט לאגם בלטון וקרובה מאוד לאגם ולנס. בודפשט - Székesfehérvár היא בערך 45 דקות של תנועה קבועה על הכביש המהיר.

Magyaralmás ממוקם בין Székesfehérvár למור. מור היא העיר השלישית בגודלה במועצת מחוז פייר ושוכנת בין שני הרי ורטה והרי בקוני. זוהי עיירה עתיקה בייצור יין, מרכז אזור היין המפורסם הארצי של מור.
https://mor.hu/welcome
למור יש גם בית מרחץ, מרכז בריאות ובית חולים קטן יותר. בשקשקהרוואר יש את בית החולים לאנס.
המוכר הוא הונגרי דובר שוודית (עבד בעבר בשבדיה) - אתה בהחלט יכול ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני או ישירות בטלפון לאחר השעה 15:30 בימי חול (למעט יום שלישי) ובכל סוף השבוע. מאוחר יותר יכול לעזור בשמחה עם הניירת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB