מכירה מלון, Hévíz, Zala, הונגריה, 8380 Heviz, Szechenyi u. 23

מכירה - Cod. 31548

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 2450 m²
  • חדרים: 51
  • רצפה: 3

נמכר *** מלון במרכז של הנכס מול החוף הייחודי על אגם הביץ בהונגריה

העיר Hévíz ממוקמת בחלק הדרום-המערבי של הונגריה. רק 14 ק"מ מהמלון נמצא שדה התעופה הבינלאומי של אותו השם של העיר. אגם Hévíz הוא האגם תרמית הטבעי היחיד בעולם, אך ידוע בזמנו של האימפריה הרומית, שם תוכלו להתרחץ ולטפל בכל ימות השנה. בזכות התכונות הנפלאות שלה זרימת התיירים באזור גדל משנה לשנה. בשנת 2012, למשל, הם הגיעו עד כה רק 19 אלף תיירים מרוסיה, בעוד 2017 חלה עלייה נוכחות של 64% לעומת 2016 (על פי נתונים רשמיים של ATOR האגודה הרוסית).
הנתונים הנ"ל והעובדה כי המלון הוא על הליכה של חמש דקות הליכה מהאגם, להפוך את Pannon המלון עשוי להיות לקוחות פוטנציאליים משמעותיים לפיתוח עתידי. כמו כן נמצא ליד כנסיית רוח הקודש, הכנסייה הראשית של העיר, על גבול בית העירייה. מול המלון נמצא במכולת המקומית, וזה חשוב מאוד עבור התייר בבחירת המלון.
המלון (מ 'הכולל 2450 מ"ר) נבנה בשנת 1977 על שלוש קומות עם 51 חדרים, חניה לאורחים, מסעדה (100 מ"ר), ברים (48 מטרים רבועים), בחדר ישיבות במשך 50 מושבים. לכל חדר אמבטיה, מקרר, טלוויזיה ומרפסת. המסעדה בעלת קיבולת של 60 מושבים. ישנם גם שני משרדים, חדר טיפולים, כמו גם שטחי שירות שונים שיכול להיבנות מחדש על מנת לקבל חדרים נוספים. החניון ממוקם על שטח של המלון בעל קיבולת של 10 מכוניות ו 5 אוטובוסים.
מאז השיפוץ האחרון היה ב 2003-2005 יש צורך בעבודות חדשות בעניין זה. אפשר גם לחשוב על בניין עלייה, ארגון מרכז בריאות, בניית בריכה, פתיחת מסעדה החוצה על הכביש, בניית ואגף עם דירות, ההסדר של מערכת וולטאית על גג , היא להפוך את הנכס עצמאי עבור מכירת החשמל אפשרי לצדדים שלישיים. למותר לציין כי תוכנית השיקום נמצאת פונקציה של תקציב כי צפויה. הם גם לא לכלול ציוד מהקהילה האירופית. ייחודה של הנופש ואת המיקום של המלון (בעתיד גם סנטוריום) מבטיח רווחים טובים יותר נהיר מסוימת של לקוחות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB