מכירה עסק, Sopron, Győr-Moson-Sopron, הונגריה, Táncsics utca

מכירה - Cod. 35529

  • טיפולוגיה: עסק
  • אזור: 300 m²
  • חדרים: 11
  • רצפה: 2
  • תנאי בנייה: New building
  • 142.00

70.000. הכנסה שנתית-אירוית
אנו מציעים למכירה זה שופץ לאחרונה, המורחבת משוחזר בית הארחה של 5 דירות. היתר הבנייה ניתן בשנת 2016, היתר התפוסה בשנת 2017!
הבניין ממוקם על מגרש 497 m2 ברחוב Táncsics Mihály, שופרון. שדה התעופה של וינה נמצא במרחק של 70 ק"מ משם ומשדה התעופה של ברטיסלבה, הממוקם במרחק של 90 ק"מ מסופרון. שופרון היא העיר המערבית של הונגריה הנקראת כעיר נאמנות וחופש.
אנחנו יכולים להיכנס לחצר הפנימית של הנכס דרך שער חשמלי. יש אזור חניה עם 5 מקומות חניה. הגינה והחצר הושלמו באוקטובר על ידי תוכניות של אגר גן. יש חדר ג'ונגל קטן לבדר את הילדים, כך המשפחות יש בילוי נוח יותר זמן.
לדירות יש כניסות נפרדות והן מאובזרות באופן מלא: מטבח חדש, כיריים קרמיות, מקררי A + + עם מקפיא, מדיח כלים, כיור גרניט, מיקרוגל (כל מה שאתה צריך במטבח), טלוויזיית LCD, אינטרנט אלחוטי. חדרי המגורים מרוהטים עם ספות נשלפות, חדרי האוכל עם שולחנות וכיסאות חדשים. חדרי השינה מצויידים במיטות זוגיות של איקאה, מזרנים (HAFSLO) וכמובן מצעי מיטה (בילרבק) ובגדים של סאטן.

הדירות יש לשליטה בנפרד, מדידה, חימום הרצפה חימום, מים חמים מסופק באמצעות טנק חיץ. מערכת חימום המבוססת על ביצועים גבוהים דודי גז התעבות (יש אחריות) אשר במרתף. (שטח המרתף הוא 100m2 app.)
בניין הדירה פועל, על פי כמה חודשים של ניסיון 70.000 יורו הכנסה שנתית ניתן לצפות אשר מוצדק! המבצע הוקם במלואו ומורשה, הוא למכירה עם שירות מלא, צוות משק הבית!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB