מכירה שני חדרי שינה, Pest, בודפשט, הונגריה, Illés utca 12

מכירה - Cod. 32800

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 62 m²
  • חדרים: 2
  • תנאי בנייה: Good

דירות מודרניות בבודפשט עם 48,24 מ 'ל 67,97 מ', הממוקם באזור במרכז בודפשט; מתאים קרוב לאוניברסיטת לרפואה של Semmelweis של בודפשט. דירות נוחות, מוארות עם 1 ו 2 חדרי שינה, אידיאלי להשקעה בטוח לשכור או לקנות אם הילדים שלך בחרו ללמוד רפואה באוניברסיטת Semmelweis. לקבלת מידע נוסף, פנה למספר הטלפון הבא באנגלית: +36 70 634 2499. התקשר עכשיו ונשמח לסייע לך.


הדיפלומה השביעית
דירות מעשיות אלה ממוקמות בבניין אילס, במחוז VIII, אחד האזורים המתרכזים יותר של בודפשט. אזור שיש בו את כל השירותים הדרושים: מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע, חדרי כושר עם ספא, מרכזי בריאות ומרכזי יופי, מספרות וכו '.


מחוז זה מאופיין באלפי תלמידים וצעירים, כי בין היתר, יש את הפקולטה לרפואה. כמו כן הוא אזור שקט ופנאי, על הביטחון שלה פארקים שלה, כמו פארק Orczy עם ממדים רחבים.

פארק אורצ'י הוא פארק מפורסם שבו יש מאות עצים וחללים כאשר ספורט יכול להיות בפועל ומגרשי משחקים. פארק שכל אוהבי הטבע והספורט אוהבים לבקר בו; יש גם בית ספר ספורט שבו אתה יכול להתאמן טניס, כדורגל, כדורסל, כדוריד, החלקה אחרים ספורט בודפשט.

כמו כן, ממש קרוב דירות אלה בבודפשט, אנו יכולים למצוא חדר כושר עם יותר מ 3000 מטר בתוך בריכה גדולה וממד רחב שבו אתה יכול להתאמן שחייה מדי.

חיבור מצוין עם התחבורה הציבורית באזור מדי.


בניית האיים

דירות נוחות אלה, הן חלק מהמבנים החדשים של בניין אילס, הממוקם בין אילס לרחובות Köris. בניין בן 6 קומות, עם 13 דירות לכל קומה ומגרש עסקים בקומת הקרקע, מופץ בפורטלים.

מבנה איכותי עם שוער אוטומטי, 2 מעליות, מערכת טכנולוגיה גבוהה עבור טלוויזיות, מערכת חשמל אל האורות וגישה ישירה למוסכים. חזית מודרנית ובהירה.

מיקומו, עושה את זה מוצר השקעה מעולה, כי הוא קרוב לאוניברסיטת Semmelweis של בודפשט, מדי שנה אלפי סטודנטים הונגרים ועוד לאומים הגיעו לכאן כדי ללמוד רפואה ועוד קריירה ביו סניטריים.

קו העיירה Klinikák 3 של המטרו בודפשט נמצא במרחק צעדים ספורים משם. כמו כן ניתן להגיע באוטובוס (n: 9, 99, 99A, 17), כמו הטרוליבוס (° 89) ועל ידי עגלת רכב (°, 24, 28).


המדרגות

בבניין זה נבנו 2 סוגי דירות בגודל מושלם, תוך התחשבות בצורכי אנשי מקצוע, סטודנטים וזוגות צעירים במחוז VIII. דירות של 1 ו 2 חדרי שינה.


קמפוס דגם: דירות עם 1 חדרי שינה על 48,24 מ 'ו 51,32 מ' עם מחיר מצוין בין 74.597 € ו 79.839 €.

Premium דגם: דירות עם 2 חדרי שינה על 61,62 מ 'ו 69,17 מ' עם מחיר זול מאוד בין 92.661 € ו € 110.726.


המטבח

מטבחים אלה הם בסגנון אמריקאי עם חדר פתוח, על מנת להרגיש רוחב ואור טבעי במהלך היום. רוחב מטבחים מוארים בין 4,5m ו 6,5 מ 'מאובזר ומרוהט עם מכשירי חשמל ביתיים הטוב ביותר: מאוורר חולץ, כיריים קרמיקה תנור.

המיקום של הכיריים והריהוט במטבח גבוה ונמוך, מעניקים לו מקום מעשיות ורחב גדול שבו ניתן להיות יצירתי עם הגסטרונומיה.

המרחב / מרפסת

דירות מסוימות יש טרסות או מרפסות עם 4,5 מ 'ו 10,5 מ', מתן אזור מדהים ומרגיע אידיאלי לנוח, עם מספיק מקום לשים שולחן וכמה כיסאות שבו אתה יכול לקבל ארוחת ערב בחוץ.

חדרי השינה

חדרי השינה של דירות אלה הם רוחב עם ממד בין 9,5 מ 'ל 12 מ', נוח ומאיר. עם הזכות ריהוט, ארונות עם דלת, זה יהיה כל מה שאתה צריך.

חדרי האמבטיה

חדרי האמבטיה מצוידים בכל אביזרי סניטריים וברזנט כל זה עם האיכות הטובה ביותר.

הסלון

חדרי האוכל של דירות אלה הם רחב ומאיר עם כ 20 מ 'ו 22 מ', מנצל את האור החיצוני. ריצוף עץ וקירות חלקים.
הרוחב של חדרי האוכל מחולקים היטב, להפוך את החללים האלה במקום הכי זוהר בתוך הדירות.

כל הדירות יש תפוצה מעולה באיכות גבוהה. כמו כן הם נחשבים עם עיצוב אטרקטיבי, מודרני ונוח מקום חשיבה בנוחות וביטחון. כל הדירות מסופקות עם מערכת חימום גז, מונה יחיד לכל דירה.

המוסך

הדירות כוללות את החניה עבור רכב אחד במרתף הבניין, עם גישה ישירה למעלית. המוסכים יש גישה קלה מבחוץ וקל לטפל.


אלה שטוחים יש פוטנציאל גדול בגלל ...

... ממוקם באזור הפוטנציאלי ביותר של בודפשט, רק כמה מטרים מן הקמפוס הרפואי של בודפשט מבית החולים האוניברסיטאי של בודפשט; כלומר השקעה טובה או לקנות עבור אותם משפחות אשר ילדים רוצים ללמוד בפקולטה לרפואה.

עם מחירים תחרותיים מאוד, דירות אלה רק € 74.597 עבור חדר שינה אחד או מקסימום של € 110.726 עבור דירה של 2 חדרי שינה הם ללא ספק השקעה אמינה. לקנות עכשיו הוא סיכוי גדול יותר של הערכה עבור כל אחת הדירות האלה ב 5 השנים הקרובות, כאשר הילדים שלך לסיים את תקופת הקולג '.

מצד שני, היא הזדמנות מצוינת לקנות כי מחירי הדירות תזות מצטיינים לפחות 30% underpriced ממקומות דומים באזור.

הערה על עניין לסטודנטים

כמה מבעלי הדירות הנוכחיים בבניין קנו את הנדל"ן שלהם כדי שילדיהם יוכלו ללמוד בבודפשט. מה עדיף להיות מסוגל להישאר במהלך תקופת הקולג 'שלך בבודפשט על הדירה שלך ולהיות מסוגל לשכור אותו לאחר מכן?

בדרך זו תוכל לספק אותו לצייד אותו איך אתה אוהב את זה, מבלי לעצב דירה שכורה. כולם, אתם, בני משפחתכם וחבריכם, תרגישו כמו בבית.

חוץ מזה, זה לא יהיה overrun עבור המשפחה שלך, au contraire: השקעה טובה מאוד בבודפשט. האם אתה יודע את שכר הדירה עבור סוגים אלה של דירות בבודפשט הם יקרים בהשוואה לעלות הרכישה?

קמפוס לדוגמה:
375 Eur לחודש * 12 חודשים = 4.500 Eur * 5 שנים: 22.500 Eur

דוגמת דגם לדוגמה:
500 Eur לחודש * 12 חודשים = 6.000 Eur * 5 שנים: 30.000 Eur

(מוסך להשכרה 25 יורו לחודש * 12 חודשים = 300 יורו * 5 שנים: 1.500 יורו)

"תארו לעצמכם את ההבדל בין ההוצאות כי סכום הכסף להשכרה בבודפשט או להשקיע בתחום הנדל"ן עם פרספקטיבות הערכה מעניינת!"

משהו לקחת בחשבון עבור התלמידים היא כי שכר הדירה של דירות בנייה חדשות בבודפשט הוא לא בדיוק זול בהשוואה לרמת החיים של העיר. קניית אחת הדירות האלה עכשיו, לא רק אומר חיסכון שנתי גדול, אלא גם השקעה רווחית.

ההצעה של איכות חדשה הנדל"ן בבודפשט היא מוגבלת מאוד. האם אתה יודע שיש כיום יותר אלפי סטודנטים בינלאומיים הרודפים את לימודי הבריאות שלהם בבודפשט? ובכן, בית הספר לרפואה של Semmelweis נמצא במרחק של כמה דקות הליכה מהבניין.

למספר זה יש להוסיף את הטונות של תלמידי ארסמוס בבודפשט, שלא לוקחים את כל לימודיהם בהונגריה, אלא רק סמסטר אחד או שניים.

הערה על ריבית למשקיעים

זה ידוע כי רכישת דירה להשכרה קרוב לאוניברסיטה הוא עסק בטוח. אם אתה יודע איך לשכור אותו, יהיה לך השוכר במשך שנים.

דירות אלה ממוקמות על בניין עם איכות בנייה גבוהה, באזור הרחבת התחדשות של בודפשט שבו רמת המחירים של האחוזות הוא טוב במיוחד ואת אפשרויות הערכה מחדש בזמן ממוצע מאוד מבטיח.

הדירות שכבר נרכשו על ידי חלק מהמשקיעים שלנו, מניבות רווחיות רבה.

דוגמה אמיתית
מחיר הרכישה: 110.000 יורו
מחיר השכרה: 525 יורו לחודש
מוסך שכור: 30 יורו לחודש

אנחנו לא מדברים רק על סטודנטים שמחפשים דירות הקרובות לבית הספר; אלא גם עבור אנשי מקצוע בתחום החינוך והבריאות, העובדים בתחום זה ונהנים מהלינה הקרובה לעבודה.

שערוך הדירות בבניין אילס בטוח בשל הביקוש הרב הקיים באזור זה; כמו גם את הצמיחה הכלכלית מתרחשת בבודפשט. לקבלת מידע נוסף, התקשרו לטלפון ההונגרי עכשיו: +36 70 634 2499

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Tamas Csaki
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB