מכירה אתר נופש לחוף הים, Balaton, Somogy, הונגריה, Balatonfenyves

מכירה - Cod. 30470

  • טיפולוגיה: אתר נופש לחוף הים
  • אזור: 196 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 2

Balatonmariafurdo-לואר 661 m2 חלק 196 M2, בית נופש לא משועבד, מרוהט עבור בפאתי Balatonfenyves מכיירת. הבניין הוא דו-משפחתי, שתיים זהים בדיוק, יכול לשמש גם חלקי דיור עצמאי הוא חצר משותפת. כל חלק של הבניין בקומה השנייה כולל שלושה חדרי שינה (חדר זוגי עם מרפסת, חדר אדם 1-2, חדר שלושה-אדם), וכן לחסום מים. סלון מודרני גדול, פינת אוכל, מטבח, אמבטיה, שירותים בחדר נפרד בקומה התחתונה. הבית אינו בנוי על 3 קומות, בעליית הגג הוא כרגע, אבל ניתן להמיר lakószintté בקלות. נכס החג ממוקם מגבים, כך פטיו / החצר מהרחוב אין שום תובנה. הפטיו החצר הענקי הוא ייחודיים, רהיטי עץ עמידים ערסל, מנגל, ארגז חול ומתקן אחסון (סירות, אופניים) משם. החנייה באתר במשך כמה מכוניות. חברות ומשפחות גדולות, במיוחד הבחירה האידיאלית עבור אחים.
הבית הוא חמש דקות הליכה קלה מחוף הים הפתוח מתוחזק היטב, ענק, אני לא הולכים דשא יפה, שימוש חופשי מגרשי כדורעף, מגרשי כדורסל, שירותים ומקלחות, הנן זמינות תמורת כיסאות נוחים תשלום נוספים, סירות פדלים, כמו גם. מסעדות, מזנונים, הגלידריות להבטיח חופשה שאננה.
החנות הקרובה ביותר נמצאת במרחק של 300 מטרים משם, מטרים 150 המסעדה הקרובה ביותר מבית החג.
תחנת הרכבת תחתונה Balatonmariafurdo כדי ההליכה האיטית דקות 3 בית הנופש, מה שהופך אותו קל להגיע בתחבורה ציבורית.
מרכז 3min Balatonmariafurdo מכונית, שם הנמל (הליכת משלוח זמינה), סופרמרקטים, חנויות טבק. מרכז Balatonfenyves הוא רק חמש דקות נסיעה ברכב, אך לא הליכה מאומצת. כאן חיי לילה פאנקי דואג צעירים ובגיל העמידה מבודר. ישנן מספר אפשרויות לטיולים רגליים בקרבת מקום ברכב או באופניים, במקרה של מזג אוויר רע הספא התרמי הסמוך יכול לספק רגיעה. Hévíz 20 ק"מ, ק"מ זאלאקרוס 30 ו -10 ק"מ מנמל מרסאלי. Sármellék Hévíz-בלטון התעופה הוא רק 30 ק"מ.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB