מכירה בית, Csátalja, Bács-Kiskun, הונגריה, Dóza György út 31

מכירה - Cod. 42390

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 112 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

בית משפחתי לבנים בן 4 חדרי שינה בשטח של 112 מ"ר שנבנה ב-Csátalja בשנות ה-80 עם מגרש של 3,742 מ"ר ניתן לרכוש בשטח רצפה של 80 מ"ר, בנייה מעורבת, מבנים ישנים ומבני משק.

בבניין הראשי הפונה לרחוב 4 חדרים (20, 19, 14.7 ו-13.7 מ"ר), אולם, מסדרון, מטבח-חדר אוכל, מזווה, שירותים ושירותים נפרדים. חימום ניתן בעבר על ידי דוד מעורב בצורת רדיאטורים פנלים (הדוד לא היה תקין, רדיאטורי הפאנל פורקו חלקית).

הבניין ששטחו כ-80 מ"ר מאחורי הבניין הראשי שימש בעבר כבית משפחה, היה מתאים למגורים, כולל מטבח וחדר רחצה. המצב הסטטי של הבית החד-משפחתי והמבנים הצמודים מספיק, אך מומלצים מודרניזציה ושיפוץ של הנדסת המבנים (צנרת, הסקה) ובנייה מתמחה (דלתות, חלונות, חיפוי, צביעה, זיגוג). החפץ ימסר ללא ריהוט, במצב המוצג בתמונות. המגרש בגודל 3,742 מ"ר אידיאלי לחצר האחורית, לבעלי חיים ולגידול יבולים.

לאחר השיפוץ/מודרניזציה המכאנית והאסתטית הדרושים, המתחם יכול להפוך לבית מצוין, מרווח ואפילו עצמאי עבור בעליו הבא. ניתן לקבל את הנכס לידיו באופן מיידי, ללא תביעות ושעבודים. אנו מסייעים בשיפוץ הנכס באמצעות הסדרת בעלי מקצוע בתשלום נפרד.

במהלך המאה ה-18 יישב הלשכה המלכותית את היישוב צ'אטליה (בגרמנית: Tschatali) במספר גלים עם גרמנים קתולים, כך שמאז מתגוררות ביישוב עד היום משפחות רבות המזהות את עצמן כגרמניות. היישוב צ'אטליה הופך ליותר ויותר פופולרי בקרב אנשים דוברי גרמנית, משפחות גרמניות והולנדיות רבות בחרו לאחרונה ביישוב מחוז באץ-קיסקון, המציע חיי כפר שלווים. זה רק 15 דקות נסיעה לעיירה באחה שם כל הקניות (Tesco, Lidl, Aldi, Spar, Penny וכו') זמינות, כמו גם קניון Family Center ומסעדת המזון המהיר של מקדונלד'ס. היישוב הופך ליותר ויותר פופולרי בקרב אנשים דוברי גרמנית, משפחות גרמניות והולנדיות רבות בחרו לאחרונה ביישוב מחוז Bács-Kiskun המציע חיים כפריים שלווים.

אם תרצו ליצור איתנו קשר בגרמנית, נשמח לקבל את מכתבכם במייל. אנו מציעים ייעוץ אשראי חינם וחישובי אשראי זולים לרכישת בית חד משפחתי. תוכלו למצוא אותנו גם בעמוד החברתי

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB