מכירה בית, Miskolc, Borsod-Abaúj-Zemplén, הונגריה, Toth

מכירה - Cod. 42300

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 606 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 3

בית משפחתי למכירה, מתאים גם לעסק דו-דורי, במישקולץ', בעיירת הגנים מרטין. היסוד של מבנה הלבנים הוא בטון ואבן טבעית.
מבנה גג חדש ברובו. חלונות בידוד חום, הקירות מבודדים חלקית. בבית 6 חדרים, 1 חצי חדר, 1 סלון, 2 מטבח-חדרי אוכל, 1 חנות מזון, 2 חדרי רחצה-שירותים, 1 שירותים-כיור בשלושה מפלסים (קומת קרקע, קומת ביניים, חצי מרתף). ישנה אפשרות לבנות עליית גג. שטח המגורים נטול המחסומים בקומת הקרקע עם כניסה נפרדת הוא 100 מ"ר.
במפלס זה, יש חדר אחד, סלון-סלון אחד, 1 חדר שירותים-כיור, מטבח-פינת אוכל, חדר רחצה-שירותים, מחסן מזון ושתי כניסות עם אולם כניסה קטן. בקומת הביניים (+1.6 מ'), גם היא עם כניסה נפרדת, שטח מגורים של 76 מ"ר. במפלס זה שני חדרים, חדר רחצה-שירותים-בידה גדול ומטבח-חדר אוכל. שטח המרתף למחצה (-0.9 מ') עם כניסה נפרדת הוא 76 מ"ר. במפלס המרתף למחצה 2 חדרים או משרדים, אולם אחד, חדר דוודים אחד ומחסן (12 מ"ר) במצב ראוי למגורים.
בסך הכל יש לבית 252 מ"ר של שטח מיידי למגורים. מעל קומת הביניים, עליית הגג מיועדת ליצור +50 מ"ר של שטח מגורים שימושי, כך שניתן לשנות את סך שטח המגורים ל-302 מ"ר.
בשל ארבע הכניסות לבית, הוא מתאים כבית הארחה, אך מצוין גם לעסקים.ű
המגרש הוא 606 מ"ר, מתוכם כ. 100 מ"ר זה גינה. החצר מרוצפת באבן מדשאה. יש מחסן מקורה חדש של 125 מ"ר. כמו כן יש בחצר שתי בארות מים המתאימות להתקנת משאבת חום. מערכת ההסקה המרכזית פועלת כיום עם דוד גז, אך למערכת יש גם דוד דלק מוצק רזרבי חדש.
הרחוב מרוצף באספלט, עם מעט תנועה, שקט ומסודר. הבית נמצא ליד הכנסייה והקהילה בת כמעט 100 שנה. סופרמרקט, בית ספר-גן, משרד רופא, ספרייה, תחנות אוטובוס עירוניות 100-150 מ'. יש לנו שכנים ידידותיים ושקטים. מרכז העיר מישקולץ נמצא במרחק של 15 דקות הליכה בלבד משם.
מיסקולץ' בנויה למרגלותיהם המזרחיות של הרי Bükk ומהווה את המרכז המנהלי של מחוז בורסוד-אבאוי-זמפלן.
אתרים בקצרה: באתר הסקי של הפארק הלאומי Bükki, מצפה הכוכבים, גן החיות, מלון Lillafüred Palace, מערות, אגם שייט, ספא Tapolca, חווית אליפסום וספא החוף, Diósgyör XIII. טירה מהמאה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB