מכירה בית, Pilisszentlászló, Pest, הונגריה, Béke utca 44b.

מכירה - Cod. 43384

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 114 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

במיקום יפהפה בחלק הצפוני של הונגריה, על הגדה הימנית של עיקול הדנובה, בלב הרי פיליס, תמצאו את הכפר Pilisszentlászló (18 ק"מ מהבירה בודפשט). זהו יישוב קטן ושליו, כפר שקט עם 2 גני ילדים (מדינה ולדורף) ובית ספר יסודי ולדורף. הכפר מציע שירותים שונים, לרבות בית מרקחת, מרפאה, וטרינר, חנות מכולת קטנה, חנות טבק, קונדיטוריה, בית קפה, סניף דואר ומסעדה. Pilisszentlászló נמצא בתוך אזור התפיסה של Szentendre, מה שהופך מתקנים רפואיים גדולים יותר לנגישים בקלות. העיר העתיקה של Szentendre, על המבנים היפים שלה, האי והדנובה, מאפשרת בילוי עירוני כמו מסעדות, טיולים, קולנוע, ספורט מים, חוף, מאפיות, קונדיטוריות, המוזיאון הפתוח סקאנצן וגן חיות קטן. . יש מרכז קניות בפאתי Szentendre, המציע מתקני ספורט כמו סקווש וטניס. אגם לופה והדנובה עם החופים מספקים רגיעה מלאה בקיץ. הקרבה של בודפשט וציוני הדרך שלה (הפרלמנט, האי מרגרט, סיורים בעיר), כמו גם אפשרויות בילוי בערב (סרטים, תיאטראות, מסעדות), נגישים בקלות. יש גם שני מרחצאות תרמיים בקרבת מקום, כמה קילומטרים משם ב-Visegrád (טירה, מסעדות רבות) וב-Leányfalu.

100 ק"מ (63 מייל) מאגם בלטון, אגם המשתרע על שטח של 600 קמ"ר (232 מייל2), שהוא אידיאלי לשחייה, פנאי ונופש.

אוטובוסים מקומיים מנגישים כמעט הכל בסנטנדרה והסביבה, ואפשר גם באופניים, אבל גם התחבורה ברכב נוחה. מסנטנדרה ישנה רכבת פרברית (HÉV) למרכז העיר בודפשט.

האי הקסום המוקף בדנובה המתפתלת מגדיר את הגבול בין הרי פיליס והרי בורזסוני, שם ממתינים סיורי מים וספורט מים כמו חתירה (סירת משוטים, קיאק, קאנו, סופה). בהרי פיליס ואולי מעבר לדנובה בהרי בורזוני, יש הזדמנויות לטיולים רגליים, רכיבה על סוסים, תצפיות ואפילו ציד. הליכה, שייט, והשכרת סירות מנוע ואופנועי ים אפשריים גם כן. חיות הבר הייחודיות כאן שובות לעתים קרובות את המבקרים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB