מכירה בית, Tiszafüred, Jász-Nagykun-Szolnok, הונגריה, Húszöles ut

מכירה - Cod. 27187

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 890 m²
  • חדרים: 3 bedrooms + den
  • רצפה: 1

פרטי אזור:
Tiszafüred היא עיר במחוז Jász-Nagykun-Szolnok, באזור המישור הצפוני הגדול של מרכז הונגריה. העיר מציעה לכם את כל השירותים שהיית מצפה כגון חנויות, בנקים, פאבים ומסעדות מקומיים. יש שוק מקומי פעמיים בשבוע שבו אתה יכול לקנות כל מיני תוצרת מקומית בכיכר המרכזית של העיר. ניתן למצוא גם סופרמרקטים טסקו וידל בעיר.
יש המון מה לעשות ובסביב Tiszafüred. העיר היפה בסגנון הבארוק של אגר היא כ -45 דקות נסיעה ברכב ומציעה בתי קפה נחמדים ומסעדות, כמו גם את הבזיליקה המפוארת וטירה. גן הלאומי Hortobagy הוא רק 30 דקות נסיעה משם, והוא אזור נהדר לראות מינים רבים של ציפורים וחיות ברות כי הם הילידים הונגריה. Abádszalók היא נסיעה 15 ק"מ, ויש לו מגוון גדול של פעילויות ספורט מים, כולל סקי מים, מגלשות מים ועוד הרבה יותר. או שאתה יכול פשוט להירגע על חוף האגם באגם טיסה וליהנות מהשמש בקיץ. יש גם ספא / מרחצאות תרמיים השנה סמוכה פתוחה.
בודפשט היא בערך 1 שעה 45 דקות נסיעה ברכב באמצעות הכביש המהיר M3, ושדה התעופה היא בערך אותו הדבר. כמו כן, העיר דברצן יש שדה תעופה שזה בערך 55 דקות משם, ושירות של "Wizzair" ישיר מנמל התעופה לוטון שבלונדון.

פרטי בית:
הבית, שנבנה בשנת 1950 ממוקם בקומה אחת עם הפריסה שיש חיים / חדר אוכל, מטבח, מזווה, חדר אמבטיה, ו -3 חדרי שינה + חדר עבודה. יש חדר אמבטיה אחד בתוך הבית ותא שירותים אחד ממוקם מחוץ בחלק האחורי. בחלק האחורי של הבית יש אזור פנאי שיש שולחן פינג פונג ויכול להכיל פעילויות אחרות - אזור זה מכוסה. גם יש מקום חניון מקורה אחד, אבל שפע של מקום למכוניות לחנות במגרש. יש גם עליית גג ליותר שטח אחסון. מחוץ יש גנים יפים המספקים שפע של אדיבות פרטיות של העצים ושיחים הבוגרים. חשמל, גז ומים הם בהווה ובמחובר. שוכן במיקום יפה תוכל ליהנות משלום בית נופש נחמד, או אולי להשכיר להכנסה נוספת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB