מכירה בית, Városlőd, Veszprém, הונגריה, 8445 Városlőd, Mohácsi u.

מכירה - Cod. 28237

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1500 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 2

Városlőd למרגלות Bakony, 30 ק"מ מאגם בלטון למכירה בית בן שתי קומות. הבניין ממוקם במפלס התחתון מטבח מרווח, אשר שופץ לאחרונה עם ארונות מטבח חדש, מכסה לסיר, כיריים חשמליות הותקן. החלפת חלונות נעשתה, כמו הבית רוב חדרי פלסטיק, בידוד, תריסים, מסכי יתושים על חלונות הותקנו. המטבח כולל מזווה. סלון מואר, מרווח, חדר שינה וחדר צד לאמבטיות ריהוט חדיש ושירותים נפרדים ממוקם גם במפלס התחתון. מכאן תוכלו מיד לרדת לקומת המרתף. כניסה לאולם בהיר, שלושה חדרים מרווחים, אמבטית טנק אחסון המשמש כיום החדר בקומה העליונה, אשר נוצרה על ידי משהו. המרתף יש מוסך, חדר דודים ומחסן יותר.
במהלך המודרניזציה של חימום ב -2014, דוד השיתוף ירה החדש הותקן בשנה שעברה víztárolós דוד גז חדש, רדיאטורים והחלפה רוב זה נעשה, הרדיאטורים הישנים שנותרו מצוידים גם שסתום תרמוסטטי. תנור החימום וגז מים חמים יכול להינתן גם כן.
העלילה מטר מרובע 1200 בעיקר דשא, אבל יותר עצי פרי וירקות שוכן. הפאטיו הגדול רצוף רקע אבן.
הבניין ממוקם ברחוב ללא מוצא שקט, אידיאלי למשפחות עם ילדים, למי שרוצה לנוח. גן ילדים, בית ספר, חנויות, דואר, במשרדו של הרופא היא בעיר, אבל בערים הגדולות - Ajka, Veszprém, פאפא - המכונית, יד בתחבורה ציבורית. בכפר השכן, Kislődön ומבקשי בידור למצוא את פארק הרפתקאות הגדולה במדינה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB