מכירה אחר (מסחרי), Érd, Pest, הונגריה, Daróczi utca 41

מכירה - Cod. 34869

  • טיפולוגיה: אחר (מסחרי)
  • אזור: 1185 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 1

מכירת פעילויות במקום נפוצה ב- Érd בגלל שינויים, עם לקוחות מצטיינים המספקים, חנות לתיקוני רכב העובדת כיום מורכבת עם דירות (6db), שטיפת רכב nand, שירות, תיקון עבודות גוף, ליטוש, שירות גומי.
שירותי רכב וזהו שטיפה מוחלטת של 5 חלקים של דירות מוצא עבודה, מה מתאים ליצירת משרדים בצורה מצוינת אפילו, דירות כולן אטומות לרעש, כך שפעילות המתקיימת באורגני פירושה גורם גורם מטריד!
פיסת דירה מוצאת עבודה לצד שירות בה גרם מדרגות מחבר בין בית המלאכה לבין חלק, ומיוחד לו ניתן לומר תודה על תנאיו גם כן למטרה עם צדדים רבים הניתנים להחלה, בריכת גינה בגודל מרשים שייכת נדל"ן זה וחלק פרטי בחצר!
הנדל"ן של 4 הדירות והמכונאי המנועי נבנה בשנת 2007 בסדנה ביחד 755,88 ננומטר, וכל השירות הציבורי בסתיו, זרם תעשייתי, דירות במזגן בחלקו.
נדל"ן בשטח שימושי של 378,88 ננומטר נבנה ברציפות בפונקציות דומות בשנת 2010, מה 2 חלקי השירות הוא מיקום 1 חתיכות ידנית אוטומטית לשטוף מזנון 1db ו -2db מורכב מלב פעילויות שטוח כאן בא עליו: שטיפה אוטומטית ידנית, שירות, תיקון עבודות גוף, ליטוש, שירות גומי. , שירות ציבורי מלא בסתיו, זרם תעשייתי, דירות במזגן בחלקו.
עמדות השירות מאפשרות קבלת משאיות, משאיות, שני הבניינים האפשריים ביחד 5db עמדה עומדת לרשות השירות מה שמתאים להכנסת 10 חלקים לאדם בגודל גדול יותר או משאית קטנה אפילו בו זמנית, שירות בכל כמעט אורכים מלאים של מכונאי עמדות שבנה עם מוקשים + 2 חלקים אוטומטית עם עמדה שעושה את הכביסה + 1 חלקים ששיחק עם מזנון תובעני!
שירות בגדלים של עמדות ובית המלאכה גם ביחסים מקומיים יחידים, לצד תנאים נבדלים המלווה בקשיחות, ריצוף מלוטש ומלוטש ודפנות צד סמויות מאפשרים את השירות ברמה הגבוהה אפילו לאפשרית בגובה 3 מטרים! הקירות הצדדיים האוטומטיים האלה מכבסים לרצפה סמויה וריצוף מלוטש כמו כן עומד לרשותם!
הבניינים מתאימים לכל פעילות אחרת בצורה מצוינת, זה M7 - מהכביש המהיר בסך הכל 3 ק"מ שוכן נדל"ן והמקום המתוכנן על כולם מטרתו מספק את התחייבות!


שבנה עם הרבה תוספות בשני הבניינים !! Pl. יותר מיליון מערכת מצלמות פורינט, מערכת התרעה, אינטרנט, וילון סרט, רצפה, בארון ארונות מובנה.

אפשרי הכללת נדל"ן או רכב מנועי.

ניתן לקנות משרד ובית המלאכה יחד עם ציוד עם הנדל"ן על פי טענה!
אולי למרחקים ארוכים שניתן להשכיר את מתחם הסדנאות השלם!
אני שולח תמונות נוספות לבקשה!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB