מכירה בית, Miskolc, Borsod-Abaúj-Zemplén, הונגריה, Tompa utca

מכירה - Cod. 36980

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

במרכז העיר Miskolc, מסורתי 100 M2 3 + 2 חדר וחצי, נוח, בית לבנים עם בלעדי 80m2 שטח הגן הפנימי, קרוב כיכר העירייה, ליד Petőfi utca ו Meggyesalja utca.
הבית נבנה סביב תחילת המאה ושיפוץו המלא הושלם בשנת 1985, ומאז הפך ומודרני מספר פעמים. זהו שילוב מענג של סגנון בורגני מכובד ופתרונות טכניים מודרניים.
החזית החיצונית שלה ניתנה צבע טרי במשך 3 שנים, על פני מטר וחצי קירות לבנים מסיבי עבה להגן על מרחב המחיה מפני רעש, חום וקור. מבנה הגג שלה כבר מטויח לחלוטין במשך 12 שנים, עם 30 שנות אחריות, ללא רבב, גם עבור עליית הגג נוספים, וזה עוד אפשרות לנצל את מרחב המחיה.
במהלך השיפוץ, חומרי איכות נבנו, טכנולוגיית מטבח מודרנית היא דלת כניסה ייחודית.
דלתות עץ וחלונות לספק טיוטה טבעית אספקת אוויר חינם הפנים.
הדוד גז התעבות ומערכת הרדיאטור לספק חימום עם גז קבוע, עם שטר גז מתחת לרמת עלות של בניין דירה גדול.
הודות לארובות שנשמרו, אתה יכול להציב דוד מוצק במרתף, ובסלון ובשני חדרים אפשר להתקין גם אח.
בקיץ, הדירה אינה דורשת קירור מכני הודות קירות עבים תריסים, אבל פרמיה פרמיה Daikin פרמיה יהפכו את הדירה כולה אפילו יותר נוח במהלך ירח דבש רב במשך שבוע.
הסלון ושני החדרים שטיח, החדרים הקטנים הם ריצוף למינציה, החדרים האחרים מכוסים בקור, במצב טוב. המטבח שודרג לאחרונה למטבח מודרני מקיר לקיר עם תנור גז, מיקרוגל ומדיח כלים.
אור יום משפחתי גדול כי הוא sunbathhed, אז זה תמיד בהיר חוץ מזה 4 חדרים בגדלים שונים עבור משפחה גדולה או רב דורי, הוא מספק מגורים מעשיים ונוחים.
שני החדרים הגדולים מחוברים על ידי קשת רחבה, הגדלת אפשרויות וריאציה של המתקן, מה שהופך את התקרה גבוהה 3.2 מטר אפילו מרווח יותר ומפואר. מערכת אזעקה ואת הדלת סגורה גדולה לתת את הבית מלא הגנה, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט טלפון קוויים לנוחות תקשורת.
ישנם עד 4 מכוניות בחצר, הגן הפנימי הקטן ופטיו גדול מקורה יכול להיות מנוצל בצורה אופטימלית למטרות עסקיות משפחתיות. מחסן בסוף הבניין ואת המרתף של שני חדרים יכול לתת את הנכס פונקציה שימושית נוספת.
על פי הדמיון של הבעלים החדש, את הצורך ואת האפשרות, הבית הזה יכול להיות משרד עסקים, משרד ביתי, בית, או שילוב של אלה, כמו כל הקירות הפנימיים ניתן להעביר או אפילו הוסרו. 5-10 דקות הליכה לכל תשתית חשובה, גן ילדים, בית ספר, מרפאה, אוטובוס, חשמלית, מרכז קניות ואפילו חניה חינם באזור זה!
ניתן להעביר את הנכס מיד, במצב טוב וללא תשלום לאחר ניקוי הציור או החלפתו.
אם אתה מסתכל על זה, עם קצת דמיון תוכלו מיד לראות את נוח, נוח, מרווחים בבית המשפחה ואת הביטחון כי כולם רוצים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB