מכירה בית, Szeged, Csongrád, הונגריה, Télikikötő

מכירה - Cod. 25569

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 110 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

מרכז TAPE בילוי מים (מצר בין הטיסה ונמל יאכטות) של הרכוש שלך, אתר נופש החוף ראוי למגורים טקסוס למכירה. קוטג 'לחורף, יש רגלי בטון גבוהות (רמת הטעינה של magasságban.B30 נבנתה מלבנים מעל בידוד + 10 סנטימטרים של הבניין שופץ לחלוטין מבפנים ומבחוץ לפני חמש שנים, מבודד. אח חדש, חימום רצפה ותקרה חדש חשמל ואינסטלציה, חדש קירור (משאבות חום גיאותרמיים), ברים דלת ברזל וחלון מחושלים חדשים, מערכת אזעקה, מטבח חדש עם מכשירים המשולבים Bosch, כל המעטפת, ארון מובנה, צנרת חדשה.

בקומת הקרקע בין הרגליים מחזיקה ענק (לדוגמא: 6. רכב מתאים.) אזור. הרמה הראשונה של המדרגות, מגיעה 27 מ"ר מרפסת תוכל להציג את הטיסה והגן, במסדרונות הבניין לכסות. בתוך הסלון בקומה הראשונה (עם אח), חדר אוכל עם מטבח, חדר אחסון וחדר אמבטיה עם מכאני-טואלט. לופט הרמה השני עם חדר שינה גדולה וחדר אורחים מסיבה, חדר אמבטיה ושירותים. בגן יש שטח מרוצף עם שולחן עם ספסלים, שישה מקבלי חלל תנור וכיור tusolóhely תוכנן. המים במזח 3 x 3 מטר צמוד לבית.

אחד החלקים היפים ביותר של Tiszapart סגד, Maros 120 מטרים. האווירה הקסומה הטיסה, שובה לב מראה, להישאר כאן כל היום, גם במצב מנוחה, אפילו האירועים מחפשים חוויה הידידותי, המשפחה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB