מכירה בית, Szeged, Csongrád, הונגריה, Szeged, Szabadkai u.39.

מכירה - Cod. 26826

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 167 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 0

המושבה Ságvári ליד הכביש הראשי לכביש מSubotica ממוקמת על הנכס. בגלל העיר, המיקום ההיקפי, יש נקודת מבט פיתוח חזקה! אזורים מוסמכים תעשייתיים, בתים דו עירוניים אלא גם כחלק מיכולות מצוינות סביבתיות. הגבול הדרומי של הכביש בגרות וקרבה לתשתיות ציבוריים הופך אותו מתאים לשניהם, פעילות עסקית להמשיך, אבל ביצירת הבית. הנכס הנו נגיש על ידי כלי רכב גדולים יותר, מוסך האחסון זמין בחצר דרך הכביש הראשי, כניסת בטון בנויה היטב. שער כניסה לבניין בגובה של חמש מדרגות להיכנס. הרמות הגבוהות הקומה ובידוד טוב לגוף היבש, מעופש, עבש!
שימש בעבר למטרות מסחריות, כמו גם בניין מסעדה, יש פנים פריסה טובים.
2 חדרי שינה המשקיפה על חזית הרחוב, אשר ביחד ולחוד לפתוח כל 21 ננומטר, גובה תקרה של 2.8 מ '. החדרים האחרים של הבית, על ידי התקרות שונות בדרך, משתנים בין 2.7 ו -2.9 מ '. בנוסף, שני חדרים גדולים, ניתן להשתמש 3 חדרי שינה כחדר שהוא 10, 11 ו -13 ננומטר בגודל. כשירותי 2 חדרי אמבטיה 2 חדרי שירותים זמינים.
בתחומים אחרים, 14nm-ES בתאים מגניבים, מאווררים היטב בנוי עם 18nm-ו21nm- ומוסך ובית מלאכה. כל אלה בתוספת עצים להסקה, מכשירי חשמל קטנים וכלי רכב אחרים, אחסון כלי, פעמים חצי יבשות גדולות ומקורה משולבים מאחורי ólakkal מתאימה לבעלי חיים. נבנה בבניין תחילת שנתי ה -90, הבלוק משמש ולבנים גדולים שנבנו מעורבים. קווי סטנדרטים הנדסה, מערכת הסקה מרכזית עכשיו מיושנת, בעבר ירה שיתוף, מים וחשמל, הצורך הכולל של חידוש. בעוד בביתו של הכח התעשייתי תלת פאזיים הוא הציג, אבל אין מטר.
  עליית הגג בנוי, הגג וhélyazat, ריצוף, מצב טוב. הבניין הוא שטח שימושי כולל של 240nm. האזור נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, אבל לפני התחנה הסופית לחשמלית 4 עיתונאים בכ. זה 10 דקות נסיעה משם.
הנכס מומלץ המשך הפעילות היזמית, אלא גם מספק סביבת מגורים וחיים משפחה רב-דורית מצוינת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB