מכירה חדר שינה אחד, Budapest, בודפשט, הונגריה, -

מכירה - Cod. 43357

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 78 m²
  • חדרים: 2,5
  • רצפה: 0

למכירה ביתי האהוב, בו נולדתי וגדלתי, קומת ביניים, 78 מ"ר, דירת 2.5 חדרים בהונגריה,
בבודפשט, התשיעי. מחוז, מול האוניברסיטה הלאומית לשירות הציבור וקרוב לאוניברסיטה הרפואית Semmelweis!
אם אתה אוהב את סגנון הבוהו הביתי, הצבעוני עם מגע של רטרו, אם אתה רוצה להרגיש שאתה בעיירה איטלקית ים תיכונית קטנה, אז הדירה הזו נוצרה בשבילך!

אשמח אם תוכלו לחיות כאן באושר, והאווירה המעוצבת יפה, הצבעונית והחמימה הייתה מביאה לכם הרבה שמחה ואושר! כאן בדירה החמימה, הידידותית, דמוית הזן, תוכלו להירגע אחרי יום מייגע!

תמיד אהבתי שתחנת המטרו קרובה מאוד - במיוחד אם אני מאחרת לעבודה :-) -, כך שניתן להגיע למרכז העיר תוך 10 דקות, כמו גם חשמליות 24 ו-23, שלוקחות 10 דקות. תחנת הרכבת קלטי. והקצה השני בגשר Rákóczi הוא ה-OBI, ה-Tesco על Soroksári út, וקווי HÉV H6 ו-H7!

הדירה נמכרת כמעט מרוהטת, כפי שניתן לראות בתמונות!

הדבר המעניין בדירה הבורגנית הישנה עם התקרה הגבוהה הוא שיש לה שתי דלתות כניסה: האחת נפתחת למטבח מהחצר הפנימית, השנייה מגרם המדרגות אל המסדרון.
הסלון בגודל 23.8 מ"ר מוביל לחדר שינה בגודל 19 מ"ר, שהדלת השנייה שלו נפתחת לחדר האוכל (11 מ"ר חצי חדר), כך שניתן לסגור את הדלת בין הסלון לחדר השינה, ולשני החדרים יש עדיין נפרדות. כניסות. המטבח נפתח מחדר האוכל, יש שירותים נפרדים וחדר רחצה נפרד עם מקלחת מאובזר בדוד חשמל 120 ליטר שקניתי חדש ב-2017.

בניין הדירות נבנה בשנת 1912 ויש לו חזית מוגנת. גם החצרות הפנימיות, הגגות והחזית שופצו ושוחזרו ב-10 השנים האחרונות מקרן השיפוץ + מימון מכרז. ישנן מצלמות וידאו בבית, אשר מקליטות את ההקלטות שלהן, והמטפל שלנו יכול לגשת להקלטות בכל עת ויכול לעקוב אחריהם בשידור חי. כמו כן ישנם פחים המתאימים לאיסוף פסולת סלקטיבי בגינת הבית.

הדירה שופצה מהיסוד לפני 20 שנה: כבלי החשמל הישנים נותבו, הפרקט בשני החדרים עבר שיוף ולכה מחדש, בשטחים המשותפים הותקנו רצפות אבן, בחדר הרחצה הותקן מגש מקלחת מובנה. , שקיבלה בידוד אטום למים והחליפה את האמבטיה הישנה, כך שכולה היא באותו גודל, כלומר היא יכולה להשתלב בנוחות בזמן המקלחת. חדר האמבטיה וחדר השינה צבועים טריים, שאר החדרים צוירו טפטים ונצבעו בשנת 2016. הטייח המקורי נשמר והעניק לשני החדרים אופי בורגני של ממש.

לדירה שתי ארובות בגג, שתיהן מרופדות לפי התקנון. תנור אריחים עם מבערי גז HÉRA 3 מחובר לאחד (בסלון), ולשני קונוקטור גז (בחדר השינה). בחדר האוכל יש קונווקטור מעקה שכל אחד מהם מנוקה ונבדק מדי שנה על ידי מתקין גז. יש גם מד CO2 בדירה.

מהאולם נפתח מזווה בגודל 3.5 מ"ר המופרד בקיר גבס המהווה מקום אחסון מצוין עם מדפים צמודי קיר.
הדירה מצוידת במוני מים אישיים, מד גז ומד חשמל יום/לילה. בשני החדרים הותקנו תריסים, בסלון יש וילון חשמלי הניתן להפעלה עם שלט טיימר.
במטבח תנור גז ודוד חשמלי מיני. אני מנקה את מי הברז במטבח שלי עם מכשיר לטיהור מים כבר 10 שנים, אז יש לי מים נקיים מאוד וטעימים מאוד, אין צורך להוציא כסף על מים מינרליים בבקבוקים. החלפתי את מכשיר טיהור המים בלחץ אוסמוזה הפוכה בחדש לפני שנה, כך שהמכשיר באחריות לעוד 9 שנים עם החלפה שוטפת של הכנס מסנן מים כל שנה! ההחלפה השנתית בפועל התרחשה רק בינואר, אני אשאיר את המכשיר כאן כדי שתוכלו ליהנות ממים בריאים ורעננים! :-) אתה תראה את ההבדל בטעם!

בקרבת מקום יש 4 בתי חולים, רופא, רופא מחוז, בית מרקחת, חנות הנדסת בניין, חנות צבע, חנות חשמל, סופרמרקטים תוך 1-15 דקות הליכה (קופ, פני, אלדי, לידל), א. חנות בגדים, מתפרה, שען, מספר מסעדות, מסעדות מזון מהיר, מרכז קהילתי, שוק טרי, תחנת דלק, נקודות חבילה, חנות כימיקלים, מרכז קניות (15 דקות הליכה מרובע קורווין, לורדי-האז), פרקטיקר, מקומות חנייה! לתושבי הרובע ניתן לבקש חניה בעירייה ב-2,000 הונגרי לשנה, 2 מקומות לדירה!

העלויות המשותפות הן 16,885 HUF לחודש, גז HUF 13,971 לחודש (אז החדרים 22 מעלות צלזיוס, כי אני אוהב שחם בדירה), חשמל 7,807 HUF לחודש, דמי מים וביוב 11,141 HUF/2 חודשים.

אשמח לראותכם אם אתם רוצים בית כל כך נגיש עם אווירת בוהו, שיש בה גם את הזיכרון של פעם וגם את הקסם המודרני והנעורים! שתהנה גם אתה! :-)

נא לא לפנות לסוכני נדל"ן! אני מקבל רק שיחות מאנשים פרטיים! תודה על ההבנה!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB