מכירה חמישה חדרי שינה ומעלה, Budapest, Pest, הונגריה, 8. kerület Baross utca 86.

מכירה - Cod. 39580

  • טיפולוגיה: חמישה חדרי שינה ומעלה
  • אזור: 157 m²
  • חדרים: 6.
  • רצפה: 4.

*** דירה במרכז העיר, חדרים מודרניים, עיצוב איכותי! ***

ח. רובע, רחוב בארוס, קרוב לכיכר הורבת מיחאלי, בקומה הרביעית של בית דירות LIFTES מטופח ונבנה בראשית המאה שעברה, מואר במיוחד, בעיצוב שקט על ידי מעצבי הבית, משופץ לחלוטין, מופרד על ידי שני חדרים מרווחים עם חדר אמבטיה דירת 40 מ"ר.

אודות הסביבות
האזור סביב הדירה אטרקטיבי מאוד לתושבי המקום וגם לזרים בגלל התשתית המצוינת שלו. הקירבה של רובע קורווין הופכת את הקניות לקלים וגם חובה לעשות דברים לעשות! יש פעילויות ספורט ופנאי רבות באזור.
חניה ברחוב אפשרית, תמיד יש מקום מול הבית.
תחבורה ציבורית מצויינת מסביב לשעון: כיכר הרמינקטס בקו חשמלית 4 6 נמצאת במרחק תחנה אחד משם. מול הבית יש כמה תחנות אוטובוס (קו 9) ועגלות (72 ו -83) המאפשרות גישה נוחה לכל חלקי העיר.

אודות דירות
לדירה מתקנים מעולים: עם הפריסה הנוכחית היא מספקת בית נוח למשפחה בת 3. הדירה המרווחת בגודל 40 מ"ר עם שני חדרי שינה כוללת חדר אוכל עם מטבחון וחדר שינה מרווח. חלל מגורים נוח בזכות עיצוב מחושב. חלונות הפלסטיק החדשים ותנוחת הקומות נותנים אור לאור.

הדירה משופצת לחלוטין: ריהוט מטבח חדש לגמרי, מובנה באיכות גבוהה, עם מכשירי מטבח BEKO, HANSA, GORENJE (תנור אוויר, כיריים חשמליות, מכסה מנוע, מקרר מובנה, מכונת כביסה) לרשות הבעלים החדש. בנוסף, אמבטיה משופצת לחלוטין, מערכת חימום חדשה לחלוטין (מיזוג אוויר חשמלי או מפוצל), ריצוף למינציה איכותי, דלת ביטחון ודלתות פלסטיק חדשות ודלתות פנים הם חדשים. בנוסף, הדירה ממוזגת.

הדירה נפתחת ללובי נקי ומרווח, שהוא אזור משותף. כניסה לדירה 4 (ראו תמונות ותכנית קומה), תכונות המטבח, האוכל והסלון משולבות בחדר אחד. חלל זה נפתח לחדר שינה מרווח כמו גם לחדר רחצה עם מקלחת. הדירה משתרעת על סך 40 מ"ר.

הנה אתה, אכן, מוכן למצוא תושב חדש לביתך בארה"ב או למצוא את הנכס המושלם להשקעה שלך!

אודות החברה
הדירה ממוקמת בקומה הרביעית בדירת נקי, שלווה במיוחד, כלכלית ומתוחזקת כלכלית בתחילת המאה הקודמת. החזית מתוחזקת להפליא מבפנים ומבחוץ, גרם המדרגות מעובד והחצר נטועה בצמחים.

עלויות תחזוקה: עלות משותפת: 7,000 - Ft / חודש. צריכת מים וחשמל מחויבת על בסיס פרטני. בזכות חימום חשמלי ייחודי, קירות עבים ודלתות וחלונות מבודדים, עלויות החימום הן מינימליות.

אנו מחפשים בעלים חדש ותובעני המעריך את היופי, הנוחות והמיקום האידיאלי! אם אתה לא רוצה לטרוח בשיפוצים, אם אתה רוצה ליהנות מהיתרונות של דירה זו, אז מצאת את בית החלומות שלך!

אם אתם חושבים להשקיע, מצאתם את הנכס שמוכר מיד כסף בתמורה יוצאת מן הכלל, שכן לדירה יש פוטנציאל רב בגלל קרבתם של האוניברסיטאות (אוניברסיטת אוודה, ELTE וכו ')!

הדירה הינה נטולת עומסים והובלה באופן מיידי, העסקה הטובה ביותר בשוק!

מחיר / ערך מצוין: 38.99 מיליון HUF.

מחיר הדירה כלול במחיר הדירה ריהוט מטבח ייחודי עם מכשירים מובנים וריהוט לחדר אמבטיה. ריהוט וריהוט אחרים זמינים בתיאום מיוחד, כולל ריהוט מלא, מנורות, עיצוב וטקסטיל לבית.

בואו לראות בעצמכם שהדירה יפה אפילו יותר בחיים מאשר בתמונות!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB