מכירה בית, Budapest, בודפשט, הונגריה, Nőszirom

מכירה - Cod. 32662

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1470 m²
  • חדרים: 20
  • רצפה: 2

2528 רכוש מ"ר עם נכס פנורמי גדול בצד הדרומי של ההר ליברטי הלהקה - חמישה יותר בשני בניינים נפרדים ושתי דירות יוקרה - ברוטו מועיל 1470nm שנבנה באזור, כ. טרסות 200sqm / מרפסות - 599 מיליון פורינט שואלים למכירה במחיר.
MULTI הדור MAGÁNKLINIKÁNAK משפחה, חברים לחיות ביחד, דיור OFFICE-band, מעונות גדולים, חדשות, אחת נדל"ן BEAUTIFUL טיפין טיפין משותפת או / בניינים למכירה AS.
הנכס ממוקם ברחוב השמור הטבע övezésében, מוצא, כך שמחזיק בונה על ארבעה רמות רחוב intimitását.Az מבוים מוסך מחומם חניה פרטית חיצונית עבור כ 10 קרונות.
שני חדרי שינה בדירה שלושה חדרי שינה ושני חדרי שינה אחד באחד הבניינים. הבניין השני יש שני חדרים עם שלוש חדרי שינה, דירה נוחה כפולה בעליית הגג של פיסת עלה. דירות שני חדרים יש ובשל הכולל ברוטו alápincézésnek 200 במרתף ננומטר אוויר טבעי, חימום תת רצפתי, קול, ראיה, felparkettázott מרחב זמן פנוי, אשר מתאים ספורט עושה, בריאות, אולמות הרצאה, בסטודיו. כל דירה יש סיפור. בגלל המדרון, אבל זה גם שימש o teraszosított מעלית הארץ. ציפויים וחלונות באיכות גבוהה, אריחים איטלקים וספרדית, מרצפות, במיוחד עבה, לרעש, ריצוף לרבד איטלקי יפה, מעצב איטלקי וחדרי אמבטית Villeroy ו Boch, ספרדית מוסקט, דובדבן ודלתות ארז ומהגוני פורניר, ג'קוזי / קיטור / masszázstus, אח, העיר כל טמפרטורה לשליטה בנפרד, מיזוג אוויר, תריסים חשמליים מתכת, מערכת אזעקה המשרתת את הייחודיות המקצועית הנדל"ן.
כל דירות כוללות מרפסות פרטיות ענקיות למעט הגג ודירות חדר שינה אחד. שלוש גדולים דירת גן ישיר גישה, להיות סעיף גן עצמאי. הדירות נמצאות מכנים הנדסיים עצמאי, A flowmeter נפרד.
800-900 מ 'הרחק חנויות ושירותים קטנים. הרי הקניונים ופנאי פרק MOM או דקות Budaörs 7-8 ברכב. בהתאם למרכז העיר ברכב או ציר התנועה מספר 8 אוטובוס וכמה מאות מטרים משם נמצא 15-20 דקות נסיעה ברכב או פנים החשמלית ב 10 דקות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB