מכירה חדר שינה אחד, Budapest, בודפשט, הונגריה, Illés utca 12

מכירה - Cod. 33619

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 38 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 4
  • תנאי בנייה: Excellent

בניית האיים

דירה נוחה זו, היא חלק מהמבנים החדשים של בניין אילס, הממוקם בין אילס לרחובות Köris. בניין בן 6 קומות, עם 13 דירות לכל קומה ומגרש עסקים בקומת הקרקע, מופץ בפורטלים.

מבנה איכותי עם שוער אוטומטי, 2 מעליות, מערכת טכנולוגיה גבוהה עבור טלוויזיות, מערכת חשמל אל האורות וגישה ישירה למוסכים. חזית מודרנית ובהירה.

מיקומו, עושה את זה מוצר השקעה מעולה, כי הוא קרוב לאוניברסיטת Semmelweis של בודפשט, מדי שנה אלפי סטודנטים הונגרים ועוד לאומים הגיעו לכאן כדי ללמוד רפואה ועוד קריירה ביו סניטריים.

קו העיירה Klinikák 3 של המטרו בודפשט נמצא במרחק צעדים ספורים משם. כמו כן ניתן להגיע באוטובוס (n: 9, 99, 99A, 17), כמו הטרוליבוס (° 89) ועל ידי עגלת רכב (°, 24, 28).

 

הדיפלומה השביעית

דירות מעשיות אלה ממוקמות בבניין אילס, במחוז VIII, אחד האזורים המתרכזים יותר של בודפשט. אזור שיש בו את כל השירותים הדרושים: מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע, חדרי כושר עם ספא, מרכזי בריאות ומרכזי יופי, מספרות וכו '.


מחוז זה מאופיין באלפי תלמידים וצעירים, כי בין היתר, יש את הפקולטה לרפואה. כמו כן הוא אזור שקט ופנאי, על הביטחון שלה פארקים שלה, כמו פארק Orczy עם ממדים רחבים.

פארק אורצ'י הוא פארק מפורסם שבו יש מאות עצים וחללים כאשר ספורט יכול להיות בפועל ומגרשי משחקים. פארק שכל אוהבי הטבע והספורט אוהבים לבקר בו; יש גם בית ספר ספורט שבו אתה יכול להתאמן טניס, כדורגל, כדורסל, כדוריד, החלקה אחרים ספורט בודפשט.

כמו כן, ממש קרוב דירות אלה בבודפשט, אנו יכולים למצוא חדר כושר עם יותר מ 3000 מטר בתוך בריכה גדולה וממד רחב שבו אתה יכול להתאמן שחייה מדי.

חיבור מצוין עם התחבורה הציבורית באזור מדי.

אם אתם מעוניינים, אנא התקשרו אלי למספר זה: +36 70 634 2499

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Tamas Csaki
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB