מכירה חדר שינה אחד, Budapest, בודפשט, הונגריה, Klapka Utca

מכירה - Cod. 35528

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 15 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 2
  • תנאי בנייה: New building

אזור הרחבה גבוה בשנים האחרונות. עם כל התשתית הדרושה עבור כל היום!


פתרונות חכמים המוצעים על ידי Atempo מגורים להפוך את חיי היומיום נוח יותר לכל הגילאים. חבילות להתאמה אישית כוללים את הפונקציה הביתית הקלאסית חכם עם בקרת חימום מרחוק ושקע חכם עם כמה אפשרויות הרחבה כגון מערכת אזעקה, HVAC מרחוק, תריס בקרת התאורה כנדרש, כמו גם מטען חשמלי לרכב.

תכנון מחושב ושירותי קהילה הנתמכים על ידי ניתוח הצרכים של התושבים העתידיים מאפשרים פעילות יעילה יותר וסביבה בת קיימא של הדירה. פארק הפנאי הפרטי ואת מתקן האימון ברחוב הסמוך (הכוונה לחובבי הספורט חוצות) משרתים את כל ענייני הבילוי של קהילת המגורים.
ההצלחה של מחוז העסקים át Váci ממשיך ללא הפוגה - יש מספר רב של בנייני משרדים באמצעות טכנולוגיות ירוקות הנבנים כרגע. התפתחויות מתמשכות בשכונה מבטיחות את הערך הגובר של הבית החדש שלך בטווח הארוך. בנוסף, אלפי העובדים המועסקים על ידי החברות הרב לאומיות בשכונה עשויים להפוך לדיירים הפוטנציאליים של הנכס.

Atempo מגורים הוא להיות ממומן על ידי בנק OTP. מחירי הדירות עולים בהתמדה. כיום, דירות להשכרה לטווח ארוך מייצגים את אחת הצורות היציבות ביותר של ההשקעה עבור משקיעים פרטיים. המיקום העיקרי שלה, הקרבה המיידית של רובע העסקים, תכונות SMART ופונקציות הקהילה זמין לכל לעשות Atempo מגורים בית עירוני מצטיין ליהנות נרחב פעם אחת הושלמה. danubioHomes מציג את הפרויקט בלעדי זה לכל הלקוחות שלה, לספק להם את כל התמיכה הנדרשת בספרדית, כמו גם באנגלית וגרמנית. בנוסף, הנהלת danubioHome (עם ניסיון מאז 2006) יספק לך שירות ניהול הכולל של הנכס שלך, כך שאתה לא צריך לדאוג רק כדי לקבל את הדיבידנדים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


Tamas Csaki
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB