מכירה שני חדרי שינה, Budapest, בודפשט, הונגריה, Naphegy

מכירה - Cod. 34498

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 117 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

מלון דירות זה הממוקם באזור הבית הנאה של נאפגי (Naphegy), מציע נוף יפה של העיר, הטירה המלכותית, ופארק טבאן (Tabán), הממוקם בלב בודפשט (Budapest).

תיהנו מהקצב של המטרופולין המודרני לטבול את עצמך בחיים בעיר גדולה ועדיין לחזור לבית שקט ורגוע ללא צורך לנסוע לעבודה. הדירה ממוקמת קרוב למקומות העבודה במרכז העיר, תיאטראות, מקומות בילוי, אטרקציות, בתי ספר טובים והאוניברסיטאות הטובות ביותר. עם זאת, הוא נמצא בשכונה נינוחה של הרובע הראשון, בצד של סאן היל המשקיף על העיר. המיקום מציע את כל מה שאתה צריך עבור החיים העירוניים במרחק הליכה, הבניין שוכן בין רחובות קטנים ושקטים עם כמעט כל תנועה. אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות האורבניים הנחמדים שהרובע החמישי מציע עם היתרון של שכונה ירוקה ופארק בצד הפארק, על גבעת השמש בבודפשט,

הדירה מציעה נופים פנורמיים מדהימים - נוף שתמיד יישאר בלתי מוגבל. המלון מציע חזית רחבה ומרהיבה על פארק טבאן (Tabán) עם נוף מלא של הטירה המלכותית ונופים של העיר מחלונות מפרץ גדולים. הבית נמצא על קצה הגבעה, ואין מבנים לפני הבית, אשר יכול לחסום את הנוף.

לשכונה יש תשתיות מצוינות. גשרים של הדנובה הם נגישים בקלות כמו חנויות, בתי קפה ומוסדות תרבות. כאשר אתה גר כאן, אתה כמעט יכול לשכוח כי מרכז העיר ו Pest הוא רק חמש דקות נסיעה ברכב; פשוט להגיע גשר גשר או גשר Erzsébet. רכבות ההובלה הגדולות, כמו גם הכבישים המהירים M1 ו- M7 נמצאים במרחק נסיעה קצרה משם. ליד תחבורה ציבורית. חשוב להגיע אל היעדים החשובים של מרכז העיר, שכן יש שתי תחנות אוטובוס במרחק דקות ספורות בלבד. מחוץ לבית יש שפע של מקומות חניה לאורך כל היום, שם התושבים המקומיים יכולים להחנות בחינם.

דירה מוארת ושופעת יש חלונות גדולים רבים ותקרה גבוהה (3 מ '). הנכס יש חלונות הפונה לכל הכיוונים, ולכן יש שמש מתמשכת סביב הבית לאורך כל היום. חלונות דרומיים ומערביים, ומרפסת המשקיפה על גן עץ. פריסה מודרנית, שטחים פתוחים לרווחה, מעבר רחב, מתקנים משופצים וחיווט, גרר גרמני משולב עם צינורות נחושת. מטר מים משלו. הדירה מתגוררת כמעט בכל קומה של הקומה השנייה. רק שכן אחד חולק את הרצפה. בדירה שלושה חדרים גדולים ומוארים, מטבח שמש שמשטחו 15 מ"ר, שני חדרי אמבטיה, חדר מלתחות ופרוזדור מרווח, תמורת 120 מ"ר. חודשי כלי עזר: תשלום משותף כולל מים 50EUR, 80EUR גז טבעי, חשמל 30EUR, טלוויזיה ואינטרנט 40EUR.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB