מכירה שני חדרי שינה, Budapest, בודפשט, הונגריה, Dessewffy Street

מכירה - Cod. 38177

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 62 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

דירה משופצת ומרוהטת בלב העיר למכירה. ישר מן הבעלים. אנו מציעים שיפוץ שלנו, 62 מ"ר, דירת 3 חדרים למכירה. הנכס ממוקם באזור תעבורה נמוכה ברחוב Dessewffy בתוך יחידה 17 יחידות בין הקתדרלה לבין האופרה (כביש Andrássy ו Bajcsy-Zsilinszky שדרות). זה מספק קישורים תחבורה מעולה עם זאת, זה יכול לשמש גם למטרות תיירות או עסקים.
בזכות המיקום בקומה השנייה, ואת הכיוון ואת הפריסה של מגורים, השמש זורחת תמיד לפחות אחד החדרים, ולכן הבית שלנו הוא תמיד בהיר ומסביר פנים, בניגוד דומה, בית המשפט פנים הדיור בעיר. הכניסה שלנו היא הדלת האחרונה של המסדרונות למעלה כך יש לנו גם שלנו "מרפסת" ללא תנועה מסיח את הדעת מן השכנים.
אנחנו נכנסים לדירה דרך חדר האוכל - המטבח, משם אנחנו יכולים להגיע לחדר השינה הקטן יותר ולסלון. האח המודרנית בסלון מספקת מתקני חימום מעולה בתקופות קרות ומתונות, והיא גם רוחנית אמיתית. הסלון מוביל לחדר שינה מרווח, שממנו אנחנו יכולים להגיע האמבט. חדר האמבטיה כולל רצפות מחוממות ורדיאטורים של מגבות.
הדירה במצב מושלם מבחינה מכנית, שיפוץ נעשה (מים, ביוב וקווים חשמליים הוחלפו לחלוטין, מערכת חימום מרכזי במחזור היה מצויד) לפני כמה שנים. הלב של מערכת החימום הוא משופץ לחלוטין, יונקרס Euroline במחזור תנור משולב אשר מספק גם את המים החמים. שיפוץ הקומות שופץ והחלפה חלקית של דלתות וחלונות נעשתה גם כן. החדרים הם ברצועת רצפה או רעפים. ישנם חלונות בכל חדר בדירה, כך אוורור טבעי וחדרים בהירים מאוד. הדלתות ומסגרות הדלת הם מסיבי, בהתאמה אישית, קונסטרוקציות מעץ מלא. החום בקיץ נעשה נסבל על ידי מיזוג אוויר וקירות לבנים עבות מהחזרה ביום. הצריכה נמדדת על ידי מטרים בודדים. אנחנו משלמים רק על החשמל והמים שאנו משתמשים בהם בפועל. המים החמים במטבח מגיעים ממיכל מים חמים החבוי מתחת ליחידה.
תקרת הדירה בגובה 3.6 מטר. זה מגיע עם מרתף משלנו בבית משותף. מחסן יבש, נעול של 8 מ"ר.
ההוצאות המשותפות לדירה עלו 183 HUF / m2 / month, הכוללות את כל ההוצאות הציבוריות (הוצאת פסולת, ניקיון, ייצוג משותף, קרן שיפוצים וכו ').
אתה יכול למצוא את כל מה שנדרש עבור חיי היומיום בקרבת מקום: מתקני קניות, רופאים, דואר, מתקני פנאי ופנאי, אבל הקרבה של מרכז התיירות של העיר גם מגדיל את מספר האפשרויות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB